| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 30 日 星期二  |
聽日國慶節  |
分類: 未分類 |
今朝早會升國旗~
第一堂英文成堂都係讀單詞,讀文~
超無聊~
又唔明個巫婆講d咩~
第3堂原本上生物~
點知要去見社工~
好過聽個生物sir講悶野~
開始個社工派糖~
後尾又要收返~
玩野ge~
第4堂上化學~
衰龍又玩水~
用只手塞住條膠管~
搞d水噴到2m~
噴到對面台d同學~
之後趁衰龍行開~
用佢支筆塞住條膠管~
開水~
po一聲~
條膠管彈佐出黎~
支筆飛走佐~
嚇到我地震曬~
之後狂笑xd~
個miss明顯有眼花~
佢派工作紙俾我~
佢見唔到張台有堆水~
就派落黎~
搞到濕曬~
o曬嘴~
最尾堂上歷史~
劉sir講講下書~
又講到d ~
仲講埋用手挽~
放學就要留堂~
冇人睇我地~
成班人玩得好開心~
聽日國慶節唔曬返學~
開心
|
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
要留堂!  |
分類: 未分類 |
今朝遲佐少少起身~
去到車站好彩有車~
冇遲到~
開心~
返到課室搵返之前派果份閲書報告工作紙~
好開心~
快d抄返d功課落去~
好唔開心~
400字唔夠時間抄返落去~
又冇影印本爛書~
冇功課交~
又要留堂~
好慘呀~
好彩有好多fd陪~
第4堂落禮堂聽講座~
班主任堂又俾訓導叫佐成級落禮堂聼廢話~
悶到死~
放學陪d同學去影印~
順便陪佢地坐地鐵返歸~

|
2008 年 9 月 28 日 星期日  |
冇功課交!  |
分類: 未分類 |
訓到11點起身~
過一陣就食返~
跟住準備做功課~
點知搵唔到閲書報告果份工作紙~
好慘呀~
又要留堂~
好悶架~
上次差個默書簽名留佐我成個鐘~
已經夠慘拉~
超悶架~
之後用張單行紙做佐佢算~

|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|