| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 31 日 星期五  |
| 2008-10-31 |
分類: 未分類 |
今朝個早會好變態~
企佐成粒鐘~
科學統測一d都唔識~
有咩歌好聼~
俾d我~
|
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
| 2008-10-30 |
分類: 未分類 |
都唔知打咩好~
日日都覺得悶~
係我自己問題?
中文(上課)
中文(上課+講統測分數——1份合格1份唔合格)
宗教(訓教)
地理(測驗+上課)
午膳(食飯+做功課+等上堂)
英文(悶)
通識(有糖食+等放學)
放學(去食m記+搭地鐵返屋企)
返屋企(打機+洗米煮飯)
夜晚(睇戲)
聼日(科學統測)
|
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
2008-10-29  |
分類: 未分類 |
今日差d遲到~
部死車8點11先黎~
落車見到冇人~
仲以爲遲到~
點知入佐學校門口先打鐘~
早會miss冇檢查我頭髮~
先知琴日關sir冇捉我頭髮~
就係叫我快d去剪~
今次早會係我地班d人上台講野~
仲有個聽~
我覺得都ok拉~
There is a Higher Throne
上上下英文堂走火警~
最尾堂上視藝~
印版畫好好玩~
跟住放學返屋企~
聼日地理測驗~ |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 56 | »
|