| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
校運會  |
分類: 未分類 |
今日係校運會~
搞到朝早好趕~
去到運動場又要點名~
仲要聼埋d廢野~
個校長都唔知係唔係有問題~
見到個天都黑晒~
仲話(好多謝上天比我地一個好天氣)~
過佐一陣就落雨~
比唔賽到賽~
過佐一陣有埋雷暴警告~
11點提早放午膳~
之前又話雷暴警告~
唔比人出去~
跟住又提早放午膳~
D miss好似有問題架~
仲要落超大雨先放~
本身冇傘唔想出去~
見到D fd叫到唔好意思唔去~
好彩個fd俾佢把(傘)我~
唔係我都變落湯雞~
1把(傘)3個人用~
遲早都死~
行行下仲要俾風吹翻佐把(傘)~
條褲同埋對鞋都濕晒~
去佐m記食野~
請佐呀樂食佐個包~
12點又要翻到去~
超趕~
到下午冇落雨要開始比賽~
到佐跳高召集我冇去到~
唔想去跳~
都係朝早場雨衰~
搞到d比賽遲佐~
又要遲放學~
挫佐成日個好悶~
聽日唔晒返學~
|
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
| 2008-11-02 |
分類: 未分類 |
今朝都幾早起身~
成日都係打機.睇戲.聽歌~
今次ge網費又收貴佐成陪~
上個月又係咁∼
夜晚傢姐打電話去問咩事~
跟住傢姐話太貴~
我地夾錢俾~
唔好俾呀媽知~
驚呀媽閙~
其實我唔驚呀閙~
我就係驚呀媽唔上網既~
跟住出佐7仔交錢~
聽日係校運會~ |
2008 年 11 月 1 日 星期六  |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 56 | »
|