前日俾人屈佐做60下掌上壓~
今朝訓醒佐只手臂好痛~
12點起身自己煮飯食~
冇餸食...∼
跟住開罐頭食~
食玩飯呀樂黎我屋企玩~
跟住呀樂問我中文作文要作幾字~
講佐俾樂聽~
跟住我想搵份功課出黎睇睇~
點知...我冇帶到返屋企~
冇功課交又要留堂~
星期一又要中文默書~
又唔記得帶書返屋企溫~
好慘~
今日都幾悶架~
不過都好開心~
9點先要返到學校~
可以訓多陣~
今日本身遲到架~
好彩返到學校冇人理我~
見到全部人集緊隊~
集隊完隊要上禮堂~
開始miss要我地坐落地下~
唉...~
今日又要著體育服返學~
坐佐一陣...我個手機掉佐出黎~
好[儸]~
仲俾miss見到~
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~
好彩miss行埋黎同我講~
當我見唔到 快d收埋佢~
估唔到miss咁好人~
跟住好多人笑我~
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~
本身放學陪呀樂去網吧~
但係我地放遲佐~
佢d fd唔等我地~
打的去佐先~
我同呀樂冇去到~
去佐7仔食野~
跟住呀樂陪我返屋企~
今日好悶~
上通識超眼訓~
上歷史演講俾個傻婆打~
食完飯又要統測..~
放學又去佐食m記~
悶到冇野打~
傻婆。
傻婆。。 傻婆。。。 傻婆。。。。 傻婆。。。。。 傻婆。。。。。。
傻婆。。
傻婆。。。
傻婆。。。。
傻婆。。。。。
傻婆。。。。。。