今日連上2堂中文~
第3堂上宗教~
好鬼無聊~
好多人訓佐~
差唔多落堂個呀sir~
好似忍唔住~
叫晒冇帶教課書.聖經~
果d同學起身~
有成半班人企佐起都~
之後呀sir仲收佐呀冧d野~
搞到呀冧喊埋~
呀sir真係好衰~
中午食完飯~
要去家政室俾d椰奶俾miss~
因爲第6堂上家政要整椰汁糕~
俾完miss返番課室~
同呀樂一齊佐地理功課~
做佐一半就差唔多上課~
呀樂返番自己個位~
我自己仲做佐一陣就做晒~
唔知呀樂做完未呢~(呀樂你做完未來呀?)
第5堂上英文~
個巫婆又冇返~
好開心~
第6堂整果d椰汁糕仲未有得食~
放佐入學校個雪柜要等聼日先有得食~
唔知好唔好食呢~
今日有要遲放~
要聽埋d無聊講座~
搞到4點半先放~
聼日要歷史統測~
仲未溫過~
要加油先得~
唔想唔合格~
今日唔晒上巫婆ge英文堂~
巫婆今日冇返學~
今日響學校佐晒d功課~
今日第一堂就上英文~
個死巫婆一上堂就開始閙人~
仲話自己有病講野好細聲~
閙人就超大聲~
唔知丑...........................
上生物''化學好無聊~
上化學小測~
測完又唔收卷~
害我搵佐~
放學又去M記食野~
食完又去踢波~
聼日又要上英文~
又要挨~
好慘~