| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 27 日 星期六  |
無聊  |
分類: 未分類 |
訓到11點起身~
訓到條頸都痛曬~
呀媽好早返佐工~
冇野食~
自己太懶連面都懶得煮~
之後返房打機~
1點傢姐返學~
剩低自己響屋k~
夜晚傢姐放學呀媽放工返黎~
呀媽一返黎就閙我(浪)d衫太(巢)~
我講-洗衣機洗d衫係(巢)個拉~
佢講-你幾嵗拉你唔識整平架~
無奈咯~
之後就同佢閙交~
傢姐幫埋佢~
一齊閙我~
夜d食飯拉~
傢姐裝飯~
就係我個位冇飯~
衰人黎架~
好明顯係唔夠閙~
發脾氣拉~
哈哈~
同佢地冇野講~
之後加速好快食完飯~
返房睇電影~

|
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
| 小朋友齊打交 |
分類: 未分類 |
今日唔曬上課~
真係爽~
估唔到仲無聊~
第一堂去禮堂聼學生會講無聊野~
挫到我條腰好痛~
之後放小息~
估唔到有人打交咯~
之前響課室閙交~
之後就開片~
打得好過癮~
MISS黎拉~
一陣又黎幾個呀Sir,Miss~
連訓導都上埋黎~
之後就同我地講道理~
(同學,打交係唔岩,你地應該阻止……)
廢話成堆~
又唔俾人傾計~
悶到死~
最尾坐佐成個鐘~
終于放學拉~
都算好~
冇罰成班留堂~
好彩今日係四社大會~
12點半放~
有得早放好開心~
完~
|
落雨拉  |
分類: 未分類 |
打完風~
今日又要返學~
前兩堂係中文~
佢要我地寫作文~
作文題目係《一場風暴雨》and《一場火災》~
我寫佐《一場風暴雨》~
我講d人俾風吹跌倒xd~
好彩今朝睇過新聞~
見到有個人俾風吹到撞柱~
真係好想知點樣拍到個囖~
仲有d坑渠會噴水~
噴到米幾高~
搞噴水池呀~
超搞笑~
真係吹佢唔脹~
之後上宗教~
一個字~
悶~
上地理都好搞野~
個Miss幫d花淋水~
搞到滿地泥水~
下午上英文~
英文唔好提~
最尾上通識~
呀Sir超搞野~
狂講佢細個響廁所玩 ~
仲講佢捉 上面果d葡提子(烏蠅)
講到成班人反曬胃~
最後就係班主任堂~
miss話有d同學要留堂~
超變態~
有個同學要留3個鐘~
4點放學+留3個鐘=7點放~
都唔知係唔係真~
我留過1次堂~
就係差個中文默書簽名~
就留我成個鐘~
留堂仲唔開冷氣~
頂~
講完~
放學返歸~

|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|