| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
| 2008-10-28 |
分類: 未分類 |
今日搭車返學~
見到個fd行過~
我望住佢行過~
點知佢無視我~
落車果陣時....~
佢終于見到我~
佢仲問我幾時上車架~
跟住我同佢一齊行返學校~
入到學校門口佢俾人捉頭髮過長~
笑死我...~
佢d頭髮都唔夠我長~
呀sir捉佢唔捉我~
超開心~
之後要早會~
跟住上堂拉~
第一堂上中文派默書部~
好野~
合格~
冇帶書返屋企溫都合格~
超開心~
跟住上英文又要默書~
今次一定唔合格~
我默佐1句炸~
第3堂上生物做實驗,玩水~
第4堂上化學~
原本玩得好開心架~
點知我地成組俾miss罰企~
慘呀~
中午過得好無奈~
仲有個傻婆扮喊...~
搞搞震~
放學要留堂~
超唔好彩~
朝早笑fd俾呀sir捉頭髮~
放學留堂輪到我~
慘呀~
留到5點放學返屋企~
超憎留堂呀~
仲要捉人頭髮~
|
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| 呼... |
分類: 未分類 |
岩岩先作完文~
狂寫搞到只手好累~
今日冇功課交~
聼日又要留堂~
今日上課都係無聊+悶~
上普通話睇戲~
睇到梁潮偉盲佐就要換堂上英文~
上英文仲要拖埋個小息~
好慘呀~
放學自己搭車番屋企~
排隊果陣俾個呀婆插隊~
呀婆真係個好榜樣~
番到屋企又係打機~
8點咬完飯開始做功課~
作文做到11點幾~
搞到我冇時間打機~
慘~
聼日要英文默書~
冇溫過~
不過冇所謂~
我英文超差,可以講係英文白癡~
11點想出去睇筋肉擂臺~
但係傢姐有同學黎過夜~
搞到唔好意思出去房睇~
e+都冇野做~
上網搵d戲睇下先~
有咩戲好睇呀~
歌都OK架~
介紹下~
唔要A片~ |
2008 年 10 月 26 日 星期日  |
| 2008-10-26 |
分類: 未分類 |
今日就係打機.溫書.做功課.~ |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 56 | »
|