| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 10 日 星期三  |
| 2008-12-10 |
分類: 未分類 |
今日考中文説話~
考到小組討論拉~
我同幾個fd起課室等拉~
跟住我地起都講入得去未~
點知個死楊×康行出離閙我地:
你地知唔知伊傢係考緊試架?
你地仲敢起課室外面講野。
你信唔信我取消你地考試資格阿哪?
你地講拉,你地考試傾計野岩唔岩?
跟住柒頭皮講:你講咩都岩。
覺得柒頭皮好勇呀~
我比多次機會你地。
我等陣開會先討論取唔取消你地資格。
入課室考試囖~
考完試囖~
佢又閙:
雖然伊傢係考小組討論,但係你地唔可以討論。
仲有你呀,知唔知考試係唔可以提醒隔離同學架。
同埋你呀,仲細細聲同隔離講野。
我知道你地唔重視考試分數。
但係伊D係咩態度?
你地聽唔到外面有人講野?
唔通要我出去閙佢地咩?
跟住放我地拉~
佢又出離閙人~
考完試去補地理拉~
補完就搭車番屋企拉~
見到D fd去朗豪坊~
反正起屋企附近~
就跟住一齊去食麥記~
驚生暗瘡~
唔敢食薯條~
差d比人拉左去影貼紙相~
點知××××××××~
跟住番左屋企~
|
2008 年 12 月 9 日 星期二  |
| 2008-12-09 |
分類: 未分類 |
朝早考試~
下朝原本出街~
點知MISS佐~
衰人~ |
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
2008-12-08  |
分類: 未分類 |
今日考英文~
成份作文吉佐~
0分~ |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 56 | »
|