今日H.E.堂整果個蛋糕,OK啦!
放左學去綀校隊,好攰呀!
今日已經唔想再寫啦!好好好攰呀!
距離「你」的離開已經有4日 lu!
~完~
今日上咩堂都好鬼死悶,由其是係果堂EnG,悶到我嘔茄咁,係度畫desk。 都係Miss Wu堂先會好留心!
補完習,去買野準備聽日H.E.,我同vivian整零檬蜂蜜蛋糕,同為冇芒果,所以用零檬...>o< 唔知好唔好食...
聽目&知後,都係MM上,Boring。
還我Miss Wu大行動正式開始!Ha ha!
聽日...死期到 la! Miss Wu救我地呀!你既背影越黎越遠,我地仲可以做D咩挽回嗎?
時間,請你回到 Miss Wu arm arm黎果陣,得唔得?回到我地相識既時候...
我唔介意Miss Wu 你比多D功課,但條件就係同MM做 Ex-change老師&身份。
Miss Wu 你漸漸離我地而去,我地留下的只有很多很多的眼淚、傷心...
你就系我地既腦海中,留下了你既微笑、思念...
現實,你真係好......(閱讀全文)
Time always passes very quickly,it is the time to say bye bye.Although we don't want to say, but it stll need.
Miss Wu ,if you have free time, please come and vi......(閱讀全文)
Miss Wu:
You are the best teacher in my life!
今朝超早番學,左同Miss Wu 影相。快速換PE 3,想同Miss Wu 影多次相。送左D禮物比佢,見到Miss Wu 開心,我都開心。
Speech Day 當值,D時間過得好快,好快放學。但阿芷拉住我陪左佢2粒鐘,話想同Miss Wu講Bye Bye,你估我真係陪你白等架!其實我都忍左好多次,好辛苦架。做第......(閱讀全文)