The last day of Miss Wu...
Miss Wu呀 Miss Wu,你咁快就離開我哋,時間過得好快……
聽日已經係Speech Day啦,凈係可以見你最後一日 la!
你今日果條片,整得好好呀。
Miss Wu好可愛呀!
唔知點解到最後有D想喊tim!
Miss Wu好緊張我地!
成日都驚教得唔好,但係我覺得佢教得好好,100分!
成日都驚我地唔明=]
Miss Wu好唔捨得你呀!
希望黎教番我地呢班,再做我地既老師 la......(閱讀全文)
今日上D堂都好悶,堂堂都想sIeep(除左Eng &數學外)。
上英文堂之前,MM又殺到,又講廢話。
好彩最後都系Miss Wu上。既刻開心曬。
放學之後,上「通水」。為左同Miss Wu影相,個quiz亂做,最後肥左。
算啦!為左同Miss Wu影相,個quiz肥左都冇所謂。
影左3張倒,好開心!
P.S.「通水」上完啦!haha!
~完~