今日朝早番左百佳打工
搭車番黎個時氹仔明明無雨
點知過左緊條橋個時見到個天好似倒水咁倒...
仲要不停咁行雷閃電= ="
好得人驚嫁...
好彩依加停左雨姐...
今日同老媽子出左拱北食晚飯
仲汁左個頭~
係咁多...
今日番左去正校睇D師弟師妹練習
本身仲諗住今晚同死肥羊去跑水塘嫁!!
點知佢居然打個黎話唔去...
因為佢今日都番左去..(不過唔知佢番去係唔係真係練ge姐...)
搞到今晚本來定左ge跑步行程就咁取消左T^T(因為無人陪我跑呢...)
依加係度問一句
有無人肯夜晚同我去跑水塘呀??
不過要食完飯之後BO~
有ge就話聲比我知啦~~please~~^^