好悶好悶好鬼悶=.=
日日都咁熱,又無野好做...
好鬼悶呀T^T
成日都訓到差唔多中午先起身
大家呢排有咩做咩??
報告吓啦~~^^
話說我部手機之前迭左落水之後
佢就成日都自動關機...
所以我就好順利成將咁睇下有咩靚ge新機出啦~
依加暫時就睇中sony部x10 mini(唔知點解真係好鬼鐘意用sony d 機....)
貪佢夠細部~
唔知有冇人用過呢部野呢~~
等我遲d買鬼左佢~~呵呵~~
原來好多野都變左...
即使自身唔覺
身旁ge人都會發覺
我講ge唔止係我
所有人都係....
其實我都唔知我想講咩...
只係有感而發...