今日同肥羊傾msn,傾左好多野呀,
佢話玩完個校運就退出田徑隊啦...
可能係唔同人唔同睇法啦
即使我知道依加再唔比心機響讀書個方面會有好嚴重ge後果
我都仲係會練習
我亦都知道我唔會再出到成績
但係咁又點姐
要我係最後一年先放棄田徑
我做唔到
因為呢個係我同班師弟師妹係田徑場一齊練習、一齊玩ge最後時光
我唔想放棄....
心情好沉重...
阿燁,I need you!!!!!
呢排真係好需要你呀!!!!!!
個心有好多好多野煩
唔知點講好
好想同你出黎傾下計
即使係一齊出黎行下街都好啦....
一定要搵日抽時間出黎呀!
你係我ge心理咨詢師呀~!!!!!!kaka
|