今日同我阿媽出左大陸
點知居然同佢鬧交...
搞到無曬心情...
唉...同佢出去又會鬧交
唔同佢出去又會比人鬧....
真係唔知點好....
呢排好似真係無咩好做咁
d家課又唔想理
成日係度訓都仲係覺得好似發軟蹄咁....
好悶呀!!!!=.=
今日係成個田徑隊去燒烤ge日子...
都唔知話佢地傻定咩
12點幾最紅個時先致黎玩雜體
呢個都唔係問題
最大ge問題係我靜係著左拖鞋去
玩個時就林住唔著對鞋啦
點知玩完得一個
隻腳就已經有三成熟左
玩到最後
我隻腳已經起曬水泡...
不過除左呢d之外呢
都有d係好ge回憶ge
起碼影左d相啦~
個銀包好好食咩?? 阿sir想打我呀>< 我地ge梁老總.... 哈哈~呢張係我偷影ge~