今日好似都無咩特別咁
練完習就同c儀去行街
同佢去買衫
緊住聽朝同大姐薇出大陸
夜晚就去睇哈利波特~
今日番去練習個時見到鮑sir帶左佢隻褔仔番黎
開頭都好好地嫁
點知之後褔仔好似發姣咁不停向許倩薇痴埋去
搞到許倩薇到唔理佢...
之後走個時見到阿燁
同左佢一齊走....
係咁多....
琴日番左學校睇分班
本來以為係1班
點之分左之後變左2班
但係有幾個之前係4班而且仲係同gigi同班添呀~
暫時都覺得無咩野
不過個 遊江南(我地班主任...)好似好鬼嚴肅咁...
希望佢份人無咩野啦...