話咁快就到第四段ge尾聲啦
係呢一年入面 我識到好多ge朋友(特別係玲玲同肥羊個幾個~)
亦都見番好多小學ge同學仔 同佢地再續"前緣"────同班同學~^^
過埋呢一個考試週呢 我地又要分班啦
真係有d唔捨得(可唔可以唔分班呀!!!!>3<)
話就話下個禮拜係考試週
但係我都同平時一樣--無溫習=0=
呢d野 梗係聽日先做嫁啦~kaka
最後係呢度祝大家順利升班!!!!~
今日放學之後
就係我地期待已久ge拔河四強賽啦~
但係好可惜,我地得第四=.=
真係好鬼唔開心囉...
仲搞到腰酸背痛添...
不過~
好戲在後頭^^
就係同d 阿sir打羽毛球啦~
仲係標準個隻添呀~
開頭都唔識點玩,但係玩左一陣
就明左d玩法啦~
不過都係唔明點計分...
結果今日都係無去八佰伴
因為阿媽話今日要出拱北買野...
就係咁就浪費左一日....