哈哈,今日我部腦終於都上到網啦~
(但係唔知幾時又會上唔到...)
聽日又要比賽啦
但係真係一d心都無....
真係連去都唔想去
之前都未試過咁嫁...
依加ge我好似已經對比賽無咩興趣
個心只會為同跨欄隊一齊練習個時付出
比賽好似毫無意義咁....
珍惜 →與跨欄跨隊一齊ge最後一年時光
今日本來有得練習嫁
但係忽然落左場好鬼大ge雨
仲搞到我對鞋同個書包濕曬添呀....=_=
呢排都唔知係忙定係懶
連blog都打得個幾篇>3<
真係有d唔該應.....
--------------------------
希望阿sir快d番啦
如果唔係我真係會越黎越懶嫁.......
(雖然我依加都好懶.....)