今日ge天氣雖然唔係幾好
但係成績就比學界個時滿意好多
有兩個接力銅牌~
而且係專屬我地跨欄隊ge
絶無添加任何其他隊ge人嫁~
所以話呢~
團結力量大~~~~
真係好慶幸我當初係入左呢個隊!!
跨欄隊萬歲~~~!!!!!^^
今日一早就落大雨
所以就唔洗番學啦~
但係就搞到連下人午ge比賽都要推到聽朝.....
人地仲林住聽朝可以睡內d嫁.....
希望聽日唔會落雨啦~
今日係我地ge梁佬總生日(雖然唔係真正個個)
但係我地都玩得好開心呀~
個時我問佢感唔感動佢都話好感動(不過就無感動到流眼淚lo~)
佢仲話佢以前都無咩點記呢d生日
跟住我咪同佢講話我地記咪得囉!~
我林佢今年應該都算過左一個好~~~開心ge生日啦!!!^^~