呢排覺得個人好散...由期係今日
朝早差唔多訓足四堂(五堂入面有一堂係PE....)
成日都無咩精神
但係又搵唔到原因...
總之就係懶懶閑咁
話咁快就第四段啦
仲係度遊雲
下年就高三啦
醒下啦 !!!!
今日係我呢個假期入面玩得最開心同最累ge一日~
點解呢?
因為.....
今日係大姐薇ge birthday呀~
生日快樂~~~~^^
中午就同fish佢地去鮨味亭到食日本野啦~
之後本來係同跨欄隊d人一整去唱k嫁!!
但係因為佢地未夠秤....+_+
所以改成係kary屋企個天台到~
一樣玩得咁開心姐
之後倩薇仲收左好多禮物添呀~^^
今朝8個字先番到
但係計埋我先得個三丁友
搞到阿sir唔係幾開心
仲同我地小小地咁訓話左一番....
個時見到阿sir個樣仲覺得有d內疚添...+_+
雁奏同阿褔仲有阿壽打羽毛球
佢地排斥我呀!!!嗚嗚>W<(kaka 不過都唔係真ge~)
之得我老豆楂車帶我去睇床"玉"同一張"鄧"
成2800 好鬼貴呀!!