今日ge興功宴本來係覺得無咩好玩
一開頭都靜係得我同薇兩個人係到搞搞震^^
但係之後李子健講左d好感動ge野搞到阿燁喊到收唔到聲
之後薇又跟住喊(因為佢話林到我地下一年都要畢業....)
個時我都已經眼紅紅嫁啦
最後個時李子健又叫我地每個人講感受
個時我真係喊左出黎囉T+T
不過個d全部都係開心同感動ge眼淚!!!
可惜ge係今次少左阿才,阿衢,阿岳
最重要ge係無左我地ge領隊─梁榮志老師
我覺得如果跨欄隊唔係佢教ge話
我地唔會變得咁團結
所以,我要同梁sir講聲"多謝您"!!
李子健,當你畢業之後
可能會得番好小ge機會再見到你
但係,
跨欄隊ge人永遠都會咁掛住你嫁!!!! |