今日,係我地班拔河ge大日子
我地之前都無練過嫁~
就係得今日中午個時拉左幾次
當時我地已經覺得我地WIN硬
放左學之後
我地就去左體育館
我地係第三場
第一場原來係許倩薇佢地班對10班
結果係佢地班贏~恭喜恭喜~
之後就係5班對X班(唔記得左...)
結果係X班得勝...
跟住就到我地班SHOW TIME啦~(個時覺得好緊張)
開始啦!!!!
我地班個個都出曬力咁
好順利咁就贏左第一盆
之後我地勢如破竹咁又贏埋第二盆^^哈哈~~
但係講真個句呀,我地D男仔真係好鬼勁@0@
因為我地班D女仔講真真係無咩點出過力....
但係D男仔有幾個都受左傷.....
聽日就要復賽啦,
希望佢地聽日會好番D啦><
我地一定要加油呀!!!!
4班,WIN WIN WIN !!!!
|