今日練習個時同許倩薇佢係到講星期六去睇衫同相機
頭先又上網係到睇
見到一部好鬼鐘意呀~~~
比個網址你地睇下
幫我睇下邊隻色好睇d
俾d意見比我啦~>3<
http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=100181&series_id=28&tag_id=12393
今日唔洗練習
但係阿sir車左我地去幼稚園隔離個間糖水店到食野
我地仲叫左個3~4人份ge餐(p.s阿sir已經去左開會得番我地兩個)
開頭都無咩野嫁
但係食到咁上下之後就覺得好鬼飽
之後許倩薇仲講左一句我地真係俾錢買難受!
我真係覺得佢講得無錯=.=
食完我地又去左三盏燈個到睇衫
睇完就番屋企啦~
哈哈,今日係拔河比賽ge復賽
我地都仲係第三場
今日ge組合同上一次ge有小小變動:
第一次 : 第二次: (大致上係咁,
肥羊 肥羊 真係估唔到原來陳志達係咁勁嫁~
痴漢 阿強 平時見佢傻下傻下咁,
森 森 但係真係好大力!!!!!!!
雅星 雅星 雖然難左D,但係我真係好想攞第一呀!!!!!!
我~ 肥PAT 4班!GO!GO!GO!)
玲 玲
班長 班長
欣 欣
婷 我~
阿強 陳志達
羅嘉輝 羅嘉輝
肥保 肥保