今日我屋企又再添一部電腦啦~~~
雖然係擺係我間房
但係佢真正ge目的係比我阿媽用而唔係我....(我阿爸話ge...)
不過我都可以玩ge kaka~
因為琴日同左阿薇去游水
搞到今日成隻軟腳蟹咁=.=
下午又出左去同阿薇傾計
好似係得咁多...
要開始做家課啦....
哈哈~
我部腦終於都成功番生啦~~
唔知各位做曬D功課味呢
我就靜係做左一樣....
英文唔識做
立幾又唔記得曬D公式做唔到係到等抄...
各位同仁有冇英文家課ge合案呀~
有就借黎抄考吓啦~
好彩語文有張雯幫我做姐~
如果唔係千五字真係唔知點死出黎....
好快又要番學
唔想.....