個日呢就係我地係高二ge最後一日
亦都係派成績表ge一日
睇到張成績表之後呢
真係好鬼開心呀~
因為我本身以為我會無頭十名嫁
點之都仲有第五(但係都係比肥羊踩左係下面)
而且仲係四段入面唯一一段平均分有85分ge(哈哈~ =>85.16)
學年成績仲有第四名添呀(kaka~今次到我踩番佢一腳啦~)
佢話佢第一段係豪比我....
其實今年唔係A班
D成績雖然亦都只係得一段有85以上
但係真係開心好多
可能係因為D人唔同啦~
玩得好開心
特別係拔河比賽個時
同以前GE十二人十三足有得比呀!!!!
今日真係嚇都嚇死呀
點解??
因為...
都係個死肥羊囉
佢坤我話我英文唔合格
亦都因為本人對英文無咩信心
所以就誤信左隻會說謊ge羊....
跟住c儀去左睇補考
我問佢我洗唔洗補考佢又話無我名
我先打番比肥羊
跟住個死野先同番我講係坤我
個時真係想打到佢變羊肉呀!!!!!!
最後一日ge考試終於完左啦~
我地玩搞左個大食會~
d人係度狂影相囉^^
但係我仲未買相機呀,,,,
如果唔係我都會影好多好多ge相嫁~>3<
但係都玩得好開心~
跟住玲玲話24號去水城玩呀~~~
同我地班ge女仔仲有幾個唔當佢係男仔ge男仔kaka~
講住咁多先啦~
各位跨欄隊ge成員!!!!!!!星期一見啦~