依加要上左督補課先去練習......
今日我地去左狗場個度練真係"香"到...
可能係因為靜係得跨欄隊同跳高係戈度啦
所以感覺跑得比平時爽好多~ ^^
可能係無咁多濠江ge人係度啦=.=
練完習之後阿sir請我地去食糖水+v+飽~
仲送埋我地番屋企添呀~
下面呢四張相呢係我仲嚮正校到讀個時影嫁~
↑嚮我屋企個露台度影嫁~ ↑高一個邊ge行仔~(五樓)
↑呢個唔洗講都知係邊度啦~ 哈~上英文堂個時影嫁^^之後仲比miss捉左出去....kaka
今日ge節目都幾豐富嫁~
朝早就同倩薇佢去swimming~
(本身雪玉都有去嫁~不過睡過龍...kaka)
洗完水之後就去丘食潮館~
之後下午去左新八佰伴
又去左祐漢食野~
仲去左圖書館睇雜誌~
last就係cafe feel買左個飽~
番屋企lu~