| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 1 月 18 日 星期三 |
 | |
| 以律 |
@今日一早起左身~.....打開我琴日take的note.....溫書書~之後8:30出左門口....一路我隻眼就係望住d note....愈睇我就好似愈唔識....心想..大件事la..仲得了的>m<.....當我落bus"506"個時..就見到kelly仔同呀小美........lee個時候個心至定d^^.....一路上..我發覺個個都拎住個file呀~note走^^好壯觀....(同會考個時差唔多--縮小版^^)...
考個時~ok wo~都識....超開心.....不過個d bond個題就差dla∼...好似有d問題=.=.....
完左就交lift skill,中文的功課.....(lee個時候我仲未lunch!!)...之後去左bobo度..佢話比我知∼暑假有個番大陸工作實習的機會..問我join唔join wo∼..不過如果真係去∼就要由7月4日去到8月27日∼超長呀!!..不過lee個又真係一個好好的機會....有d心動..不過又好似唔係好實際=.=...之後我就上左computer room打日記la^^..
待續.............. @
|
| 刊登時間︰2006-01-18 02:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|