write member forum login logout

100條問題

2006 年 2 月 2 日  星期四 晴天

1* 今日係幾號 : 2 月2 日


 

2* 有心理準備做呢100條未: 少少


 

3* 最鍾意聽咩歌:好聽o既歌..
 

 

4* 你有無潔癖:有掛..


 

5* 鍾意ICQ定MSN多: mSn..


                                                                                                                                                      

6* 最後一次睇咩戲:賊譠新人王(好搞野..)>.<


 

7* 住係邊區: 黃大仙區


 

8* 最想得到咩: 1個真心對禾巧既fd..,


 

9* 你覺得最可怕既係咩:全世界既人刀5信禾Lo~~


 

10* 最巧既朋友係邊個呢:雯姐


 

11* 最想多謝邊個:一直陪伴禾o既fd(雯姐,,Cc,,臭橙)和Ar媽

 

 

12* 用咩牌子既筆做功課: PILOT


 

13* 做呢100條煩唔煩惱呀: 少少 la


 

14* 有無講過粗口: 有


 
 

15* 鍾意男定女: 男..


 

16* 支唔支持同性戀: Ok.,La..


 

17* 最討厭的數字:0..3,,6...5


 

18* 喜歡邊一類型既男性或女性:令仔.有型.高過禾.對禾巧...........


 

19* 有咩秘密唔同人講: 就係秘密lor~


 

20* 數出你最愛既朋友:雯姐..Cc..臭橙..珊姐.......


 

21* 係唔係乖學生: 5係

 

 

22* 依家幾歲:13咋>333<



 

23* 去開邊間超級市場: 百佳


 

24* 你覺得你係咩人: 衰人

 

 

25* 口頭禪係咩: 粗口..【5講得】

 


 

26* 會唔會日日都打日記:唔會:〕

 

 

27* 細個果時得唔得意: 都幾架(bin有細路5得???)


 

28* 有D咩古怪既習慣:無古怪既習慣..> ~ <


 

29* 覺得自己尚算正常嗎: ok la..


 

30* 做過最LOR既事: 好多

 

 

31* 有無呃過最愛既朋友: 有..【不過好耐之前.佢刀知左..如果佢未知..禾

                                              在此同佢Say s0rry】

 

32* 最鍾意講既單字: 妖.‘


 

33* 最討厭咩戀情:拖拖拉拉既戀情

 


 

34* 鍾意睇邊一類型既戲:愛 情and 笑.‘‘

 


 

35* 鍾意韓國定日本多D: 鐘意多香港 D 

 


 

36* 點解鍾意呢個國家: 因為香港是我家..清潔齊參加.‘

 


 

37* 最怕既動物: 食人果d.‘‘‘


 

38* 依家有咩目標:  快D升f.2~


 

39* 最想學習哪一種語言: 日文.韓文’’


 

40* 你覺得邊一個作家既書最好睇:深雪.君比...


 

41* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 親情..


 

42* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇..

 

43* 會唔會幫呀媽做家務: 幫自己做多..


 

44* 你係屬於被動定主動既人: 主動‘...’


 

45* 形容你最討厭既人個樣: 懶係令..

 

 

46* 上網最唔好既地方係咩: 冇..

 


 

47* 有無想過要整容: 無wo  ~.‘

 


 

48* 覺得自己最令既地方:冇fuCk令..

 


 

49* 有無界過手: 有牙... 

 

 

50* 最想養既動物: 狗

 


 

51* 覺得自己衰唔衰: 0k衰.‘

 


 

52* 有無兄弟姊妹: 有(同母異父+同父異母..’)

 


 

53* 最唔相信邊個: 呃過禾果D人..

 


 

54* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:5彩佢>U<

 

 

55* 返學會唔會著冷衫: 1定會.‘‘‘


 

56* 有無鍾意人: e 家冇‘.


 

57* 最鍾意咩顏色:紫.桃紅..粉紅..淺藍色..... 

 

 

58* 牙JAY定EDISON靚仔D: 兩個刀5令仔.’’


 

59* 知唔知道神係咩: 無敵+萬能.’


 

60* 上咩堂先會訓覺:IS.IH.英文..


 

61* 覺得你自己係屋企有無自由: 有‘  .‘


 

62* 如果你有三個願望你想做咩: 要多10個願望..


 

63* 最鍾意既運動係咩: 打排球‘%


 

64* 塔咩車返學: 38號綠 van..


 

65* 眼唔眼訓: 仲好精神..

 


66*What is your name:cAtHy.

 


67*是男是女或是人妖?禾是女仔=V=v

 


68*愛看甚麼? 愛看令仔+貓仔..

 


69*性格? 開朗..成日笑.‘‘

 

70*有返學校嗎? 有牙..聖B‘‘




71*有用過電腦沒有?緊係有啦..你都傻GE''* 



 



72*你有甚麼特徵?!人一個''*

 

 


73*讀那間小學?黃天小

 


74*經常做的事? 呼吸''*

 

 

75*好想睡覺Zz? OK啦''* 


76*係唔係"基"迷? 咩基先''*



77*戴唔戴眼鏡?5戴w0..想戴con牙><"

 


78*靚唔靚?唔靚"



79*喜歡吃甚麼東西?糖糖''* ..魚蛋..‘

 



80*擅長:  發呆.’

 



81*討厭的東西: 姣西''*

 



82*討厭的食物: 蠔..‘

 

 


83*討厭的生物:小強同流浪老鼠!四腳趴趴

 

 


84*喜歡的圖案:圓點..格仔''

 


86*值得記住的日子: 11月07

 



85*出生地: HK*=))

 



86*係邊度人?香港人囉''*

 


 
87*幾時開始鍾意畫畫? 細細個''*

 



88*鍾意飲咩?芒果汁.."




89*記憶力:超唔掂牙''*




90*做事速度:一般啦"睇下做咩囉 ”


 


91*現時的我無聊指數: 好無聊

 



92*自己比他人最特別的是: 我都吾知!

 



93*幾時開始返學校?3歲囉

 


94*性格上的缺點:太小器,,成日呷醋..>凸<

 


95*以前的夢想:做愛情小說作家..‘‘

 


96*現在的志願:做愛情小說作家..Dj打碟

 

 

97*對網頁的期望?冇喎"

 



99*怎樣可跟你通絡?留言啦...

 


100**最後,想跟大家說甚麼?開開心心呀要"!


 


 

   

  

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »