|
俾人XxYZ.. |
| 2006 年 3 月 27 日 星期一 | ![]() |
今朝...同平時1樣,,,同班FD1齊返學... 上英文堂果時,,我冇做果本死人ECT... 比果個雞腸河馬屌到牙MA刀5認得=.= 駁佢幾句咀姐.. 佢就公報私仇...正1死賤里>,< 仲要我抄333333333次書牙..... 今日上中文堂,,同果個死裙腳妹1齊坐... 見到佢個死7頭.. 就嘔埋D隔夜飯出泥牙
佢仲以为自己好LUN令咁.. 收LA佢..又5 G自己樣...扮野Q咁...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |