write member forum login logout

死死下咁返學..*//

2006 年 4 月 10 日  星期一 晴天

      今曰..仲係發高燒

   ''雲雲地''咁上完堂..放學仲走左去打波..

            之後''溫溫等等''咁返屋企..

哈..想起今日串果條臭西大波怪..就算要我比佢老母屌多幾屌..

       我刀冇所為!!!!!!!!!!!!!KAKA~

  P.S.希望我快D好返LA..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 24 | »