|
去左打波牙^^'' |
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 | ![]() |
今日,,同平時1111111111樣//'' 1111111起身,,,,,,,,就同雯雯G*傾電話,,,, BUT,,今日冇得睇''多啦B夢''>333<有DD失落XDDDDDD 轉睇''大城小9'',,刀幾好睇,,但有DD''冇離頭''LO,,刀係''多LA A夢,,好睇DXDD 之後,我同老婆G*11111齊落龍智// 跟住,,,,,,,我地同珊打左1陣排球'' THeN,,*我地同牙哥AND佢個FD玩數字球,, 刀幾好玩GA>/////<'' 之後,,小次郎AS小夫*冇LALA落左泥,, 但小左個''胖虎AS女神'',,KAKA'' 本來之後仲想玩''馬嬲搶球'',, 但牙哥AND佢個FD冇玩牙=.= 我地自己玩,, 個SuN勁熱+哂LO'' 差DD中暑牙我,,HAHA,,XDD''* 玩完之後老婆仔去左我屋企,,,, 佢小解完畢後,,=] 我地落返去打波,, 但我冇打到,, 因為好悶'' 5太想打LO,, 係個亭度聽歌,, 諗起D野,, 好LUN賤LO,,某人,, 應成左人又5做,, 得把口,,,,,,,,5識做,,>.< 賤格* 我5會再信佢架LA'' 好彩我仲有老婆仔'' 佢111111世刀5會放棄我,, 我刀5會,, 我發現,,林小朋友係''水泡手'' KAKA''好好笑牙,, 陳小妺妺係1個單手怪WO,, 5港5知AR,,KAKA,,=] P.S. D 人係點,,我E+1111清2楚LO,, 你地真係5好再厄我LA,, 你估我5知咩?'' 我好記仇GA,, 你5好搞興我.. 我會憎你1世,, 我最撚憎D人厄我GA,, 咁小事刀5同我講,, 仲話係FD,, FD你老母咩!!!!!@@ 5好再做戲LA,,
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |