write member forum login logout

去左打波牙^^''

2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天

今日,,同平時1111111111樣//''

1111111起身,,,,,,,,就同雯雯G*傾電話,,,,

BUT,,今日冇得睇''多啦B夢''>333<有DD失落XDDDDDD

轉睇''大城小9'',,刀幾好睇,,但有DD''冇離頭''LO,,刀係''多LA A夢,,好睇DXDD

之後,我同老婆G*11111齊落龍智//

跟住,,,,,,,我地同珊打左1陣排球''

THeN,,*我地同牙哥AND佢個FD玩數字球,,

刀幾好玩GA>/////<''

之後,,小次郎AS小夫*冇LALA落左泥,,

但小左個''胖虎AS女神'',,KAKA''

本來之後仲想玩''馬嬲搶球'',,

但牙哥AND佢個FD冇玩牙=.=

我地自己玩,,

個SuN勁熱+哂LO''

差DD中暑牙我,,HAHA,,XDD''*

玩完之後老婆仔去左我屋企,,,,

佢小解完畢後,,=]

我地落返去打波,,

但我冇打到,,

因為好悶''

5太想打LO,,

係個亭度聽歌,,

諗起D野,,

好LUN賤LO,,某人,,

應成左人又5做,,

得把口,,,,,,,,5識做,,>.<

賤格*

我5會再信佢架LA''

好彩我仲有老婆仔''

佢111111世刀5會放棄我,,

我刀5會,,

我發現,,林小朋友係''水泡手''

KAKA''好好笑牙,,

陳小妺妺係1個單手怪WO,,

5港5知AR,,KAKA,,=]

P.S.     D 人係點,,我E+1111清2楚LO,,

 你地真係5好再厄我LA,,

 你估我5知咩?''

 我好記仇GA,,

你5好搞興我..

我會憎你1世,,

我最撚憎D人厄我GA,,

咁小事刀5同我講,,

仲話係FD,,

FD你老母咩!!!!!@@

5好再做戲LA,,

 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 24 | »