呢兩日去左荃灣去bio camp~
好辛苦呀..........因為我又病左呀.......不過就有好多funny野呀

13/3
12/3之前已經病到好辛苦嫁喇......之後到左13/3就一朝早就返學,不過都好趕呀...因為我唔知醒呀.............之後上到車就訓著左lu~~去到可觀自然教育中心就開始上堂,講下一陣間去大帽山到進行考察~~之後就去左lu~~個日真係好鬼死凍呀......凍到我d手指硬晒呀....仲凍到我影相時都手震呀......之後到左11點幾到就去左宿舍到食飯~~淨係得碟咖哩同埋排骨稍為好味d~~其餘果d都唔係咁好食呀......之後食完飯呢~~就到左最左最悶既野喇...又係上堂聽書,而且仲要準備聽日去紅樹林d野喎...仲之呢個最間就係最眼訓,最無聊,最悶既時間啦~~~之後到左5:00就free time 我就去左訓陣覺喇~不過都訓唔著,因為我間room都可嘈,而且有好多搞笑野呀~~monkey同埋翼龍訓埋一齊啦~~仲之就勁搞野,勁好笑啦~~之後到左晚飯....簡直就係不堪入目,勁度難食呀....
食完飯就去左打羽毛球喇~~因為諗著出番身汗啦~所以著晒出衫出褲仲有裝晒所有野係個褲袋度~點知都係冇咩反應啊.......沖完個涼就開始又發燒喇.....仲燒到100度添呀.....................
等我打埋下文先
其實夜晚既野仲未完既~~
過晚原本我12:00就去左sleep嫁喇.....點知到左大約1:00就因為急著去廁所,而且仲俾人嘈醒左,因為對面床係度傾計....之後我就去左廁所啦~~去廁所個陣好似俾人見到,之後佢話『嘩!!!你咁大膽既!!』之後我就講左『我病個陣咩都做得出,最好唔好得罪我』之後返到去時就訓唔著,而且仲同對面班人同流合污係度傾計添~~
佢地原來係度傾學校d事非呀~~搞到我勁想聽,而且同係度講姣婆d野嗎~我梗係要一齊講埋一份啦~~~話晒我咁憎佢!!!!!
之後傾下傾下就傾到3:00度就舒服到訓左lu~因為個姿勢好舒服呀~~~~~點知訓下訓下,又會有時聽到佢地d對話,突然又加把嘴埋去~搞到我好似發開口夢添~~
到左朝早就食個垃圾早餐,之後就出發去西貢西徑既紅樹林lu~~
個度d空氣好清新呀~~而且d風景勁靚,仲有好多好多蟹仔呀~仲俾我地組搵到條鱔添~~之後做下做下野我就去左玩擲石仔~
玩到11點幾就返去campsite lu~~食完個午餐我地就去左做資料整理,準備匯報d野~~
匯報都ok既~~都算係咁啦~話晒都唔係做左好耐~~
到左5:00我地就返到屯門lu~~~
返到屋企就要做勁多功課喇................................ |