¡@

2006 年 2 月 8 日  星期三  



今日過得好開心呀!!!!!!! 愉快

今日過得好開心呀!!!!!

不過尋晚發左個好怪既夢,尋晚竟然又夢見佢呀......

仲要俾個夢令到我醒左呀......都唔知點解會發埋d咁既夢既??

我都傻傻地既~況且同成都冇可能既~~

之後今日返學就上bio

勁正呀!!!!!!

一返到去就『湯』米奇老鼠!!!好彩一向都冇食早餐既習慣炸!!!

回想起上一次,解剖牛眼....我就好似發高燒燒左好幾日,錯過左第一次解剖.....

今日終於俾我可以解剖喇!!!yaha!!!!

阿sir手起刀落,將隻米奇老鼠『湯』整整齊齊!!真係令小弟甘拜下風TwT

話咁快佢就『湯』好隻米奇老鼠

之後就到我地每組一隻,隻米老鼠已經係死左喇,不過勁臭呀!!!

『湯』『湯』下隻米老鼠,突然個紋婆係度喊,見到佢喊到收唔到聲,突然覺得佢........

好鬼假

之後,我就因為覺得臭得濟,所以開頭就冇『湯』,等d味散左至『湯』

正當我開始『湯』既時候,monkey佢已經『湯』好喇!!!!

真係快靚正,成隻米老鼠一滴血都冇流過,手勢超好!!!!

之後到我湯既時候都好彩冇切到條血管,而且仲好完整添

『湯』晒成隻之後,就可以好清楚咁見到d心肝脾肺腎,仲見到個心添,個心好細個呀..而且d胸骨仲幼過枝牙籤呀...

之後,monkey果組勁變態,成個米老鼠頭切左出黎,又話要開腦,拿眼珠出黎喎!!

上完呢堂之後,我就明白d人點解『湯』野既時候點解會吐喇...原本唔係好核突,而係臭到嘔呀

之後,數學堂就全部都係代課,因為阿sir出左去開會,聽日都係呀~~ya~咁又可以做下功課啦~~

到左放學,地全個f.4就要去做sba補課

個阿sir勁好笑呀!!!原來我地f.3果陣時已經見過,不過我都唔記得lu~但係f.3代堂果miss原來佢識嫁!!個miss仲記得我添呀!!仲讚我乖呀!!哈哈!!

不過個sir真係campcamp地,不過份人好似唔錯,話咁快就上完lu~~

之後返黎果陣,終於都出左草莓100%最後一本單行本喇!!!

雖然有d都睇左,不過都仲係鄧東城唔抵呀!!!!如果俾我選,我一定選東城唔選西野呀!!!!東城咁靚女,而且又溫柔!!!!

之後唔知點解,返黎過陣,見到個bb仔,果心就好似覺得好平靜,個心好sweet,而且好想『嘰』一聲笑出黎呀

真係似個女仔

刊登時間︰2006-02-08 08:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 5 日  星期日  



打牌囉~~

今日訓得好舒服啊~~

之後就拿左d野俾肥班長,順便落街食野~~

食完野之後,我就借左隻雀聖2,返到屋企仲係度打牌添~~

之後打第一盤就食糊,不過我仲有好多唔識啊~~例如計番呀~咩對對糊果d完全唔識啊~~

之後玩左一陣就睇雀聖喇~

睇完雀聖之後,原來應采兒好令女呀!!!而且表情又多喎,好cute 好可愛呀!!!!!

等我睇下有冇應采兒d相可以做wallpaper先~~

刊登時間︰2006-02-05 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 4 日  星期六  



好眼訓哩.....oOoOoOoo

今日好眼訓哩oOoOoOoo

因為尋晚同余芷同埋龍少傾計,so成04:00先至訓呀....

之後就訓到12:00,阿媽就叫我起身lu~

因為要出去青衣.....不過就幾眼訓.....

去到青衣就去左食野,食左碟鮑魚火腿撈麵,都幾好食既~不過就係好細碟囉.....

食完野就去左買野煮飯~上到表姐屋企,就係度打牌,之後就係咁過左一日lu.......

『不值得再去想。』

 

刊登時間︰2006-02-04 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 4 日  星期六  



唔會後悔既~

原本今日諗著買禮物既...因為2月4係佢生日,之後都冇去買到lu~~

因為我諗諗下,其實買左又點,我又唔係佢朋友,又唔係佢條仔

咁我送黎都冇用啦~~係唔係先,好似有人咁講,你又唔係佢朋友,又唔係佢邊個咁送黎仲咩先~~

反正msn都被人鎖左啦~自己做得多都煩啦~~係咪?

so,今次真係唔在煩lu~~亦都想避到唔見都唔見lu,我深信一件事既~

『時間係會沖淡一切。』

呢個決定,我係唔會後悔既!!!! 應該............

刊登時間︰2006-02-04 01:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 3 日  星期五  



過埋聽日...

聽日就係佢生日lu~

就左而家,我都仲未買生日禮物添 不過一陣間都去買~~

其實諗諗下,送唔送都係一樣o者,因為佢記唔記得我都成問題~

不過無論點樣,送埋份禮物先啦~過埋聽日,我諗可能永遠都可以放下呢舊心頭大石lu~

過埋聽日,希望可以好似洗左腦咁,可以忙記佢啦~

『唔好以為自己係一個好重要既人。』

刊登時間︰2006-02-03 11:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


cykeung
暱稱: +牙媽,,
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-07
tears and glass
適當時候 一句鼓勵 總...
人生交叉點.....
好灰呀......
文章分類
全部 (262)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每日小品
節 錄 葉子的離去 是風的追求 還是樹的不挽留
日誌統計
文章總數: 262
留言總數: 59
今日人氣: 2
累積人氣: 4425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed