| 我終於買左mp3喇!!!!!!!!! |
我終於買左mp3喇!!!!!!!!!
係佢眼中,我已經同死左冇分別............
|
| 刊登時間︰2005-12-29 08:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
help me呀!!!!!唔想溫書呀!!!!!!!!!!!!
突然係我腦海浮現左一個問題..
24就到喇.....究竟買唔買禮物俾佢
究竟買唔買好呀!!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2005-12-28 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 一代傳一代既拍 |
今朝一起身就開電視黎睇,套勇者王好好睇呀!!!!d機超型呀!!!!!搞到我都忍唔著手轉左張勇者王既wallpaper呀~之後返左學校溫書,溫左一陣,阿king就叫我幫佢拿波同埋網,之後聽佢講完一句野之後就開始驚喇...........又有少少驚,但係又有小小o晒嘴,我聽到就真係嚇左一嚇,之後就去左打一陣波,之後就陪佢上樓拿野,因為佢今晚要上廣州比賽呀!!!希望佢可以拿d手信落黎啦,其實係獎杯~~之後就去左體育館book場,但係冇場呀!!!星期五集會冇野玩喇!!!!!! |
| 刊登時間︰2005-12-27 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
手癢!!!!  |
今日一朝早就起身睇電視,之後就去左啟豐食野,食完野就返左校學溫書。
之後溫左一陣又去左啟豐借左隻『喇叭書院』黎睇,勁好睇呀!!!d音樂又正,個故事內容都ok既,最好笑就係佢地當初係街頭表演時被人鬧,之後去搵錢去買樂器時上山採菌遇到隻野豬,點知誤打誤撞打死隻左野豬,仲搵埋筆獎金添~~最後佢地吹個首歌好正呀
我開始愛上jazz喇!!!到左晚飯,我去左食少少野,之後經過兆禧,見到叔叔佢地係度打波,勁手癢呀!!!!好想打波呀!!!!因為我諗到d野可以打同埋想試下呀!!!!所以好想打呀!!!而且尋日先岩岩打上身,點知又要stop左佢......所以而家仲好想打呀!!!!不過遲d要考試呀....so我又冇得打呀!!
I'am so really down........

|
| 刊登時間︰2005-12-26 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|