| 終於pass晒喇=v= |
我呢幾個月出去尖沙咀上既班終於全部pass晒喇!!!!!!
航空同埋氣象pass左喇!!!!!!
而家差一個服務就可以用到專章帶喇!!!
『我們不應流淚,
因為這證明了,
我們的肉體敗給了,
及無法駕馭內心這種東西的存在。』
呢句野其實係出自一部叫漂靈既格鬥漫畫
|
| 刊登時間︰2005-11-27 01:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 生日出左去食飯~~ |
今日係阿公生日,所以夜晚出左去食飯~~
不過係返童軍個陣就真係有少少火喇!!!話說今日既活動係教人步操,因為我係隊長,so都要幫手教佢地步操.......教果陣真係好無奈,鬧又有鬧過,哄又哄過,但係都係咁樣,都係衰晒我最憎既野,最憎就係企個陣長短腳,仲要鬧佢地果陣仲要周圍望,好似冇聽過咁,鬧完幾次,幾次都係咁,淨係操個班係咁,又唔見其他人係咁!!!!!所以都冇佢咁好氣,都唔知係我教得唔好定係佢地學得唔好.........之後差唔多放學個陣又鬧多佢地一鏝......唉..........搞到我成個變態佬,唔鬧人唔得咁..........
之後出左去石蔭食飯,因為阿公生日,出到去都冇咩好做,有少少悶,不過見返d表姐表哥都ok既~之後到食飯個陣就係度睇蜘蛛俠,都幾好睇既~到左11:00度我地就走lu~~返去個陣搭的士,半個鐘度就返左黎喇!!快呀!!!! |
| 刊登時間︰2005-11-26 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 呀!!!!漏左打!!! |
!!!!!加油呀!!!!聽日比賽!!!!!唔好輸呀!!!!!!
如果見到我,就同我揮手啦 |
| 刊登時間︰2005-11-26 12:49 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 尋日好悶................... |
尋日打波好悶.....又俾人騙左,仲以為佢要操波,先係咁啄著佢,點知都唔係
搞到自己一肚氣咁.......何必呢..........好彩今日學校早放,可以早d去同亞king佢地打波,雖然兆禧好大風,之後去左蝴蝶.....去到蝴蝶,見到好弘嘉智既人,有王智聰啦,以前的head p啦,同埋好多人.....之後打打下,阿俊又黎埋~~好ya!!!!!好耐冇同佢打過波喇~之後我地兩個人打亞king一個人,因為佢要操波同埋練力~~所以帶著個沙包仔黎打波,我都試過帶左一陣黎打呀,勁難打呀
開波都開唔到,之後打打下我自已都開始將d恕氣發洩出黎呀!!!!!!
將咁耐既恕氣一次過發洩出黎,所以亞king都話我開始打波有返d殺氣~~好開心呀!!!!!佢仲話我好似網球王子裹面一個人,平時就傻下傻下,一拿起塊拍就成個人唔同晒,成個變態佬咁~~之後打打下又開始唔知做咩講起佢.............唉......佢地仲叫我搵過第二個,唔好為左一棵榭而放棄整個森林,但係我覺得仲未搵到個女仔係好過佢嗎.......見到學校有2個女仔,覺得佢都幾靚,但係都好有佢既影子呀............雖然我都知係冇可能嫁喇....但係真係未搵到有feel既女仔嗎.......之後就要講句sorry,因為今日冇返集會,去左打波同埋聚蕭,之後仲識左個新朋友,佢叫阿牛~打波都ok既,不過第一次同佢打波就燒左著佢,因為佢勁唔認真咁,我最憎d人打波唔認真,係度玩玩下咁。不過之後都冇咩野喇~打打下就熟左喇,不過我同佢打15分就lost左俾佢,不過都係有少少玩既我~而且開始夜,同埋好累,勁呆下呆下,so咪lost左俾佢囉~~~~不過輸咪輸囉~佢又唔係d咩特別串既人,而且自已又唔係輸唔起,之後打到11:30就返屋企lu~~~
miss日記板幅相有d似我電話果幅............ |
| 刊登時間︰2005-11-26 12:46 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 大叫一聲『係時候發洩喇』!!!!!!!!! |
原本尋晚打左篇千字日記嫁......點知唔小心delete左.....算..........今日打過
講返星期日,晨咁早就出左去總會上班~因為個日要考氣象個試,其實都唔係好想去考,因為好累......出到去就上左一,兩課之後就放lunch,lunch過後就考試lu~~~,考試前仲俾我見到monkey!!!考試前,阿sir差唔多同我地講晒d考試題目,況且係mc,所以好易就............合格pass左喇!!!!
>!<到左8:00幾,我就返左屋企lu~~返到屋企就開始溫航空d野,而且仲要做埋d功課呀.............結果都係12:00幾度就去左訓覺(好累)...

到左星期一
『我們不應流淚,
因為這證明了,
我們的肉體敗給了,
及無法駕馭內心這種東西的存在。』
p.s你估下出處係邊度~~~
過日放左學就去左練習誦,勁唔想去練一來好耐冇訓過一覺係好既,二來我仲未搞掂航空d野,三來時間好逼(因為星期三就比賽)。所以.............都係唔好提..........
星期二,過日去左跑圈,結果用左5:56跑左3個圈~跑完勁累.....殘咁濟,不過miss請野飲~~好ya~放左學就出左去總會度考埋個航空章~出到去,做卷果陣勁無奈,原全俾馬振強點錯晒。又話份卷冇mc,點知成份卷差唔多有成半係mc。搞到我鬼咁擔心加溫得咁辛苦。之後仲要等..................唉,.................
星期三,習誦比賽,一早返左學校練,結果得第四度(84分)勁唔抵,只係差1分就第3名,而且係衰左係d好細微既野。比賽完之後,我同monkey係大會堂度聽mp3,抄功課,差唔多咩都做齊,做完之後我就訓埋~~到左下午都係冇咩野做,好悶咁度過,係英文堂度訓得好舒服呀~~
就係咁樣一日就過左喇...........
聽日終於到左我最期望的一日喇....嘻嘻
終於有得打波發洩咁耐以來的怒氣喇!!!!!!呵呵!!!!
|
| 刊登時間︰2005-11-23 08:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|