日日如是............  |
今日都係去左ymca個度練野同執竹....................個膊頭好痛呀..................... |
| 刊登時間︰2005-09-25 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
寫返尋日d野先~~  |
尋日又落雨,不過我又趁係假期又訓到晏一晏,不過今日就例外因為今日童軍終於復會囉~
過左成個假期,我都好耐冇見過d童軍fd。可以見返佢地我都好開心,我覺得同佢地一齊真係好舒服,因為佢地好真,又唔會話有d咩勾心鬥角呀等等等等之類既野。總之一句就係同班童軍一齊好開心,而且同d童軍女仔就好似有講唔完既話題(男仔都係)。

不過我個日都係要去訓練..............真係一不離二,二不離三。我又唔記得帶傘呀........淋到成身濕晒.....不過今日就去左蝴蝶灣果度練多次紮作。死啦!!我地好似仲有好多野未做呀.....真係好擔心可唔可以羸過冠軍呀.................
|
| 刊登時間︰2005-09-25 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
又悲又嘉的一日  |
今日學校放假,所以我又訓到十二點幾.....之後我就去左啟豐食飯,睇下撞唔撞到佢(因為佢係一點放食飯店)點知......都係撞唔到佢,但係係悅湖就撞到好似係佢d fd........
食完飯,我踏左部車去整,好彩整車果度都唔係用左好多錢,整完之後就去左天水圍果度買番d頭尾燈。果度就真係貴囉足足用左$75真係大出血。不過我都仲有d錢留低。回程果陣,點知就落雨......真黑仔。我仲係返屋企途中跌左把u鎖今次就真係大出血囉........最慘就係我係讓人過左先先至炒車(不過就冇事只係脫鏈同跌左把u鎖)返到屋企就去左沖涼食完個飯就出左去ym返集會。不過原本諗著踏部車過去,因為先前落雨落得咁勁,同埋驚佢落多次,所以就打消左個諗頭。但係當我係返緊集會果陣直到我返到屋企佢又冇落雨。真係唔係個天都玩我下話.......................唉都係做埋d功課先...因為聽日同後日都要去訓練.................. |
| 刊登時間︰2005-09-23 11:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
放學後既活動...........  |
今日放左學,就去左av度要學每個崗位d工作而且就直踩到5:00.......之後我就係班房坐左好耐係度吹水吹左好耐。突然間亞king就打黎搵我傾下計(因為我都好耐冇見過佢)所以就約左佢係海傍果度傾計。結果我就拖埋阿楠去...因為我想亞king同佢傾下......結果我地就傾到七點幾。
返到屋企之後我就好急咁食左埋dinner又出左去ym la.....去到之後就開始練多次食飯桌點樣紮......不過自星期六開始我隻手就開始紮野紮到起泡啦............
不過我係唔會放棄既,因為我地一定要拿到冠軍。到左10:00我地便散band返屋企.......不過呢幾日開始真係慣冇咁想訓覺啦
 |
| 刊登時間︰2005-09-21 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|