尋晚通宵溫豬........好眼訓
之後溫到大約五點度就去左訓....因為好多日都好夜訓,而且好累...................講返尋晚童軍集會既活動,我地又去左行山喇~~今次由置樂行到去黃金,今次都唔係好辛苦,之後我地迷左路,見到好多隻惡狗
之後我地就回頭,睇完張map就走返頭先條路。之後落山,返左屋企溫書lu~~
返到屋企,我又要開始溫書lu,之後溫到5點幾就去左訓,點知訓到成9點幾。之後又溫,溫到阿媽返黎,為左d小事,又同佢嘈交,我好火
。睇我info大概都估到火咩嫁喇.,....之後我就好火爆地出門口。去左機場參觀做功課,去到點知我係第一個到左。之後我地齊人後,就勁無聊,去到都唔知做咩~~~之後就返左總會lu~~返到總會,我同另一個fd都係去總會途中討論點解d女仔咁like化濃妝既呢~~淡淡地清清純純咪幾好~~~~~~去到總會,我地溫書溫到7點便上堂開始考試了。去到幫我地考試既阿sir又遲到。呢個都唔火,最火既係。佢又將d考試課程又斬開喇!!!!!!
超火爆,次次都係咁,將所有試斬開黎考,最憎呢樣野!!!!之後大約10點幾又返屋企lu.......
p.s真係好眼訓........................
如果我話我放低左....... |