| 古巨基 天才與白痴 |
古巨基 天才與白痴
才女 收鮮花一般較多
失蹤光暗一段較多
藉口都更多
傻更更當然肯聽你講
這些散餐根據你講
我熱情過拍拖
寂寞地開心唱歌
尚且肯欺騙著我
如高手的你尚有伴侶可以無限拖
榮譽都歸於我高於一切平淡拍拖
這個白癡為了陪你活一次
沒智商得個痴
時常被騙極容易
誰若有日你鍾意
心計令我詐不知
然後最終眼看你都未曾在意
這個白痴受你蒙騙亦可以
受你點竣EA指到最終的那時
時而至此 誰會最易
迫你成熟 開口講我願意 woo woo
其實詐蠢全為你付出的機智
傻更更一般聽你說起
一般一般關於我的是非 都記得起
無端端講起因忖EA說彼此空間不可太少
因此所以未來人生
樣貌是七分認真
盼得到一個熱吻
還得到口訊在掛念我使我還著緊
回服高手的你出手傷我還是快感
這個白痴為了陪你活一次
沒智商得個痴 時常被騙極容易
誰若有日你鍾意
心計令我詐不知
然後最終眼看然後你都未曾在意
這個白痴受你蒙騙亦可以
受你點竣EA指到最終的那時
時已至此 誰會最易
迫你成熟 開口講我願意 woo woo
其實詐蠢全為你付出的機智
這個白痴為了陪你活一次
沒智商得個痴 時常被騙極容易
誰若有日你鍾意
心計令我詐不知
然後最終眼看然後你都未曾在意
這個白痴受你蒙騙亦可以
受你點竣EA指到最終的那時
時已至此 誰會最易
迫你成熟 然後承認愛意 woo woo
其實詐蠢全為你付出的機智
|
| 刊登時間︰2005-10-09 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 市中冒險記!!! |
今日同阿媽同埋阿妹出左去市中行街~~我其實見阿妹買左部新mp3機,而且我果部都神神地咁,其實都想換個部嫁啦....諗著可能今日買又或者去冒險樂園換番部.....點知出到去冇得換,之後就去電器鋪睇下,點知部部都好鬼貴呀
.......之後,其實我係想買mp3既時候,突然記得阿俊講過,車..買mp3不如買部電話好過啦~~(梗係有得聽mp3個d喎)之後我又心思思.....又想換個部電話....不過心水個部機又成4千幾.....唉.......我自問冇咁既本錢.....所以都係冇望嫁啦................之後就係咁樣我就冇收獲地返左屋企lu~~~

呢排都唔知做咩....好似做咩都呆下呆下咁
唔通係唔夠訓??還是刺激過度????
估唔到鄭中基d歌又真係幾好聽喎~~~ |
| 刊登時間︰2005-10-09 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 我真的哭過 |
說不上為人兒嬉 只不過太喜歡你
臨別亦輕鬆得起 全靠奇技
你知道 尤其男人 不想痛哭牽連你
要再似往日時期 仍然淺笑 看著你
*事實我也偷泣過 就像女方一樣無助
預備你也想怪罪我 無情不哭也是錯
對著前度大喊怎麼可
誰明瞭我真的哭過
為著我將絕未可呵你更多
而往日犯的錯
亦令我永遠等到內疚
(亦令我真的感到內疚)
才令我 (我)有眼淚也滴破*
我不要臨別如瀕死 都不要得到憐憫
要勉強快樂做人 常常哭泣 那合襯
男人 都壓抑 然而都精於歎息
自問枉稱堅強 連眼淚 也無力
|
| 刊登時間︰2005-10-09 12:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好好戀愛(合唱版) |
共你相識三千天 我沒名無姓
慶幸也與你逛過 那一段旅程
曾是日夜期待你 施捨一點同情
我對你是固執 做夢或太熱情
在世上 是你始終不肯退後遺忘我 感激你心意
但情人比 知己分開更易 怕我愛上你壞了事
完了吧 如無意外 從今開始該好好戀愛
放下從前一段感情 才能追求將來 你就似沒存在
完了吧 然而你不在 情況未像幻想般變改
告別從前總是不易 原來假如只得我在
我竟未能覓尋下一位摯愛
舊訊息應該刪走 再沒留憑證
我共你去到最遠 也只是友情
如現實是場玩笑 一早清楚內情
過去是勇敢 或是未肯適應
是我苯 大概必須先經錯誤才能會 分清我心意
共行成長 數不清的故事
我已愛上你壞了事 (我愛你你扮作不知)
完了吧 如無意外 (早該散開 縱有感慨)
從今開始該好好戀愛 (為何我寂寞不來)
放下從前一段感情 才能追求將來
你就似沒存在 (當做我沒存在)
完了吧 仍能撐起來 (應該放開 沒有感慨)
前進便讓自尊心放開 (期望你能尋覓愛)
告別從前總是不易 然而假如不止你在 (只得我在)
你可願仍逗留在這愛海 (再不願盲目留在這愛海)
我與你 大概始終不能相愛
可否不離開 講出你的感慨
你用心戀愛 (我用心戀愛)
下段道路定更精彩
完了吧 如無意外 曾失戀的都必須戀愛
悔恨從前隱瞞感情 常常猜疑將來
我就似沒存在 (你就似沒存在)
完了吧 仍能撐起來 前進便讓自尊心放開
告別從前總是不易 然而假如不止你在
(告別從前總是不易 然而假如只得我在)
你可願留下來盼一位摯愛 (會否願留下來盼一位摯愛)
唔知我做唔做到咁呢........... |
| 刊登時間︰2005-10-09 12:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|