今日係學校學的陸運會,我同幾個fd今日去左踏單車去天水圍度去陸運會~~去到都好累呀!!因為好多晚都好夜訓......so咪好鬼累囉~~
之後去到,因為聽日要考airman既航機辯認,so我帶左一大疊note去溫......但係因為時間好趕,而且又多野要溫。所以去到自己都溫都好火爆呀!!!
最後就決定食完飯先溫,但係我都係溫左32部裹面7部度........唉...........都唔知點溫..到左下午,我就開始要跑3000米喇!!!係跑果陣時,我不斷係咁諗著佢,又心裹係咁講我愛佢我愛佢我愛佢等等等等類似既說話,之後就跑完lu~~~~點知我跑完3000之後又要跑400
.....之後就好勉強地出左去跑,途中我仲拿埋佢幅相又係係咁係度跑(自己都覺好kid)之後到左最尾就唔知係我發力定係另外個人慢左,我就跑左個第2~不過係由尾數起~~~但係我都覺得差唔多啦~跑完3000再去跑~~so我覺得完成到都好開心~~
到左5:00佢先放我走...足足遲左半個鐘.....如果聽日又係咁既話,我真係死俾佢睇!!!!因為聽日又要上班喇,.......唉.........而且仲要考試,我到而家都仲未溫............
到我返屋企個陣,因為我超累,所以一路都冇咩出過聲,而且踏得都ok快既.....突然間聽到『芝.............』一聲,我轉個頭去左邊。!!!!!嘩!!!!!我見到一部私家車直抄埋一部由小路出大路的van仔!!!!部私家車當堂抄左上石博到!!!!嘩!!!!!驚險到媽的!!!!!之後我同阿楠見到部車好耐都冇人出黎個陣時,我就叫佢打999報警~因為佢唔識點講,所以!就由我講左,好彩俾我見到個路牌,所以我就講到係邊度~之後我報案個陣,佢地終於出黎喇.......好彩無咩事,但係佢地就咁係係度嘈交,不過應該就冇咩事既。
返到屋企,我同左阿媽講,之後佢就話其實佢地無事就唔洗報啦,如果唔係就好心做壞事嫁喇.....不過我都唔知自己做得岩唔岩lu~~~不過,就連我自已都冷靜到自已都估唔到會咁,可能係自己好累啦~不過我就好冷靜~~
就係咁樣,我今日就係咁過左lu~~~~~不過我到而家都仲未溫書,我都唔知點聽日點考.................................. |