| 先鋒工程~~...~~ |
今日係先鋒工程的比賽,我好開心呀!!因為尋晚見到佢,所以興奮到2點幾先訓著
但係又要6點起身~之後沖完個涼後就出左去ymca集合lu~~去到差d就遲到,好彩部車都仲未到~而且仲有人冇到。去到基維爾個到,我地一開始就係做一d小型紮作,之後我地就直踩到12點~~之後我地做完上午d野後,就去左休息,休息個陣就冇短短問我尋晚幾點訓~之後我就如實講啦~點知佢龍少話我而家仲咁好精神?我就講啦~我尋晚見到佢嗎,到而家都仲興奮緊

之後食完飯後,我地就開始了下午的先鋒工程紮作,我地一開始就紮一個高大約4,5米度的暸望台。我地紮左成個半鐘呀!流左好多汗呀!!不過冇中暑~~之後我地紮完後,filip就上去喇!!其實佢上個陣,我可能仲驚過佢
.....好彩都冇事~~之後我地就進行另一個項目,就係模型同繩結板,點知我地模型衰左呀!!!!!!!!!!!!可能係我紮得好慢呀.....而且我地成班男仔,手指好粗,好難做到好仔細......不過我地都完成左整個比賽,不過都仲未出結果.....不過阿sir就話我地可能就冇第3名喇........唉......................................真係有少少失望.......................
|
| 刊登時間︰2005-10-16 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日9點就比賽喇!!!!! |
今日9點就比賽喇!!!!!好緊張呀!!希望繩結板唔好抽到我做啦!!!!我仲未睇熟晒d繩結用法呀!!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2005-10-16 12:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 第48屆國際電訊日暨第9屆國際電腦網絡日...唉....... |
今日係第48屆國際電訊日暨第9屆國際電腦網絡日,我地個深資童軍旅係個日就出左去做服務......之後去到會場個度,我地就擺低左d野就開始工作lu~~一開始服務,我都好俾心機.....咁睇下有冇姐姐仔~~~但係都朕服務~~個度有好多小童軍呀~~好多都好得意呀!!!
見到佢地當堂成個人都精神晒~~之後我地個攤位其實係整格網印刷~~我都有試過整呀~~今年d色仲好令~~之後我地就連續做左3,4個鐘,係個度我地都係負責秩序,同埋幫手印野~~之後到左6點我地就開始散lu~~之後我地就係度周圍影相~都左6點幾我地去左食野lu~~係個度,我終於見到個姐姐啦
so happy,之後我同龍少就返左屯門lu~~當我返到樓下竟然見到佢,之後我去左文具鋪度,點知醒起我原來要買白膠漿,之後又急急腳走左去啟豐買,之後就返左屋企lu~~~~ |
| 刊登時間︰2005-10-16 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 真係好想知人係點諗... |
我真係好想知妳係點諗.....雖然我經常對自己說我配不起妳,妳不是我的另一半....但是我卻很再意妳的每一句話......雖然妳也變現得很抗拒很冷淡....但是妳的每一句話卻很令我再意......現在我真的很想知曉妳是怎樣想......或許妳己有心上人...但是我亦很想和妳再說一聲我愛妳 |
| 刊登時間︰2005-10-15 12:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|