今日都幾多野發生(幾lucky)
話說今日,我早左一分鐘起身~
我原本係44分鐘起身嫁~一分鐘做到好多野嫁喇~
之後一落到街就見到個中六既姐姐~
好運指數:三粒星~
之後返到去!!!!哈哈哈哈!!!!好運指數:爆燈呀!!!!
之後就上左禮堂考maths.....
有d無奈,,,,,,,,因為有d難,,,,,,,,
miss你監考!!!kakaka!!你監到幾時嫁???
之後做到b part....很難啊d圖........................
有點怕怕啊,,,,,,,可能冇操到掛,,,,,,,,,,,,,
最好笑就係miss叫我做a個題,,,,,,老實講
我真係唔記得左a果題點做,但係我識做b果題......................我d數真屎啊.........
之後到左考mc......
我原禁笑左一笑.........
因為........死.....都唔識點講,.......都係算........
之後我都識計好多好多.......54題裹面都淨係得9題唔識答.....因為mc有時好多answer都可以用答案黎配對~呵呵~
係唔係有d小聰明呢~~
之後考完我返屋企都1:00囉..........
到左成2:30先同mothe食飯~
果燒鵝飯都幾好味~
之後行行下見到龍少呀~~真係大頭蝦.......今日謝師宴竟然尋日先記得......
之後就去左自修室度溫豬落,,,,,,,,,
哈哈!!又有姐姐係度~~上次果金髮姐姐都係度
之後就溫書啦....但係溫得唔係太多,.,,,,,,,,,,因為係a.maths................溫得巧辛苦啊.................要summer holiday溫喇..
之後溫溫下monkey就來左落~
然後又有多個姐姐呀!!!
佢著果年衫好似miss今日著果個款呀,.,,,,,係顏色唔同......姐姐果件令d~~
不過佢有d男仔feel哩........但係好令女啊!!!!而且又高喎~都有filip咁高....而且又係曲髮~~曲髮始終都係有種好成熟既feel
不過唔知點解發覺佢真係有一種好斯文但係又好高貴既feel,但係高貴得黎又有種好....唔識講........但係唔係鐘意既感覺~
因為對著佢係冇心跳既...........
但係覺得好得意~~有d矛盾
因為佢果樣真係有d似男仔既性格,但係又有種好斯文高貴既feel~
呀~~人真係一種奇妙既生物
之後到左5:30度啦~就同左monkey去左食野
先前因為諗唔到食咩,so就打左俾波比~
點知都係去左m記~無短短lulu黎埋.............其實原本都唔係太過鐘意佢........因為佢好似姣婆.......令到我幸運爆燈的原因
但係今日去........呀!!!!唔知點解覺得佢好似果d大佬既女朋友既feel~~哈哈!!咁咪即係話波比係大佬~~哈哈!!
不過覺得佢真係好錫波比啊~佢仲拿d湯俾波比呀~真係好sweet啊~波比同埋lulu真係好幸福啊~
竟然係茫茫人海中搵到珍惜對方既人而且又相愛喎~~其實真係有年好好既事黎嫁~所以好好珍惜眼前既lover呀~
之後就溫書溫到7點幾到就走lu~~
|