| 尋日都今日都ok掛....... |
尋日返到屋企一開icq
突然彈左一句
『探險章計劃書已經通過
請你地準備好旅程
只要你地完成旅程,以及7月15日前交個人報告書,就可以考到.
8月31前要交總領袖獎章申請表,加油!』
呵呵!!我既通宵冇白費到~
不過後果就...................
之後到左2點度就去左打波
同隊長,杜杜,同埋處女東去大興打波
我一落車處女東就係度等本少喇!!哈哈!!
同埋聽到一聲好耐都冇聽過既『牙媽,,』~~
去到隊長遲到!!!仲叫我早d到!!>!!<
之後隊長烏龍性格始終冇變..........
去到搵唔到student ie card......人地問佢身份證number你就講mother果個.....超無奈啊........
不過遇到有事都唔好咁緊張~~慢慢黎~~唔好急~~知冇~~
最多咪返屋企拿既o者~
之後都搵番晒d野~
入到去就到我打波發洩lu~~
不過同佢地打波好開心~~
但係我都仲係好呆oOooo可能藥物問題掛oOOoOOo但仲係暈下暈下咁.........
之後都出左身汗.........但冇以前咁多,,,,,,,退晒步...........................
之後就返屋企啦~
shit...............隔離屋又係度鑽野!!!我頂佢個肺(唔好意思都要講一句)
把鑽都好似唔利咁樣,,,,,,,鑽到死唔斷氣!!!!日日準時5點鐘鑽野!!!
仲要我唔舒服果陣先至黎鑽!!!搞到我冇覺好訓!!!!
夜晚我都好乖乖嫁!!
我有溫chem嫁!!不過d野未背過..........
23/6
到左今日考中文綜合能力
miss既舉動笑到傻!!!
不過份卷都唔知笑好定喊好
我狂寫寫寫寫
差d寫到我抽筋同埋唔夠時間寫
但係我寫到好激進咁...........唔知會唔會扣分......因為錄音果牙叔話寫封信溫和d...........
唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
我中文份閱讀卷已經衰嫁啦,,,,,,,,而家仲...................
不過英文果份writing就要重考喇,,,,,,,,
bc隔離班全部知道要考d咩題目
唯獨是得我地真班唔知
搞到而家要重考
唉........
都唔知好家壞
今日就係咁多喇...........................................................................
|
| 刊登時間︰2006-06-23 02:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
睇到都笑死!!!某同學  |
型男餐廳!!內容:屯門呂明x中學miss 牙sir既事非
原來新來E個Library 佢係8月比人搞大左個肚,仲要係未結婚個隻,佢咁都有人搞,唔知邊個係經手人呢?正一係代淫娃。
其實我地學校好多Miss 啊sir 唔like佢,例如娟姐,XXgo啊咁!
佢以前教小學架,hou 尾勁黑人僧,咪走左來教中學Law~
點G一樣咁黑人僧。
原來教Music的鐘綺微同Albut有姦情佢地係D老師放曬工就係MMLC作激戰,有校工見到佢地係MMLC走出來,之後見到Albut將杜雷斯避孕套的盒拋在橋天頂連,李X傑都知,唔信你問下其他人La
#Albut=成日喳電單車返學o個個!
前日Library 門口有10 個人排隊比個仆街罵,話唔當值,仆佢個街, 呢,佢之前咪話炒左我既~
E家個死仆街A我返來Library幫手,等我過D招比大家La, 個八婆就最餅鐘意報串比班主任聽,扮可憐,motherfucker都無佢咁仆街,所以你咪學佢Law,同班主任講,扮可憐,話唔想做,個八婆成日罵人,之後你比封辭職信個八婆,佢唔比辭職咪同區副校扮可憐Law!
如需要人代口,歡迎找我
未婚媽媽羅惠珊,巴渣潑辣死八婆,自私偷錢無家教,眾矢之的又殘雞,大愚若知,真是人人得而誅之。
祝大家踢走個羅惠珊,恭喜恭喜!
2006年3月1日
今日2B好多人係早會被人捉, 我當然捉左8個2B的人,
之後礦sir 勁唔据wo
佢叫我唔好捉死一班
屌! 我地第一堂上Maths 堂
一入課室就針對我
之後係咁罵我地prefect
唔好以為自己好叻 覽用職權
屌! 收gap 皮 la
分明偏私La
正死仆街
成日拎我地同人 脾
鬼唔亡佢老個陣無哂錢
同D黑衣爭紙皮賣
今日2D比人指名道姓話佢地班勁差,之後我(3E)地就成為受害者,佢一上堂就係咁屌人la ,勁係道罵人,好好火,之後佢激到拍桌。佢仲大大聲話:你地咁出年點讀數呀,仲話:你地全部都死的。個陣佢塊面好紅,好似就來爆血管,我差D以為佢會暴斃或者中風架la。個陣我地一定開香賓。真係好想個陣佢中風,講唔到野,隻手腳動不得,做植物人,個陣真係可喜可慶了。
大家小心礦萬能 的鐵沙掌,可能上上下你地堂就爆血管死了。 |
| 刊登時間︰2006-06-23 11:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 節錄龍少打俾我既文 |
愛不會段段都愛到還珠格格那樣「山無梭 天地合 才敢與君絕」
也不是段段都可歌可泣
也不會段段都愛恨分明
它出現絕對係出於一見鍾情
因為尋找另一半是人一生最大的目標(生物學上)所以會尋找自已認為最配的一半,而一見並不止於樣貌或許有人以舉止有人以談吐總之各人都有各自的一見。當遇到合適的自然『一見』鍾情la,If not你點會咁留意佢呀當你注意佢你的時候即你開始喜歡他你就會開始同佢比較,有的會一拍即合或者再見亦是朋友,有的就拖拖拉拉一對本來應該好好的小情人估來估去浪費時間,真的是因為條件關係有的咁快有的拖成世都係得個吉,是樣貌不配嗎?或許是性格貼切點吧?如果仲未明白的話這樣會更容易明白通常樣子比較好的人由小到大都受到關注自然自信心就會高點吧容易拿得起放得下一句喜歡就喜歡如果另一半是單身通常就此接受道理很簡單對方不是太差拍拍拖也沒有損失或許這個人其實就是自已的另一半抱這個心情就答應 反之樣子比較平凡的或者叫普通的自然就過得沒有那麼顯眼與樣子比較好比較顯眼的人自然變得比較內向所得的自覺得來不易就越怕失去,內向就自然比較喜歡睇電視睇書睇漫畫等見到的其貌不揚的就代公式咁代落去,到時的老土又例牌的情一定出來說什麼俾個女仔或男仔羞辱一番,必定話什麼唔知醜呀不自量力等,到自已個陣就例牌話自已配佢唔起呀 咩有人條件仲好我只想佢幸福等等說到何等的偉大呀真是令人可笑呀什麼也沒做過就在悲天憐地慘到六月飛霜慘過世界沒日我敢斷言他一定不止 一夜窩在家中自言自語把對方抬得比天更高把自已比地更賤苦惱一夜不知道同自己說了多少次無可能放棄吧可惜的是這些說話不知要倍伴他們多少個晚上才會消減退轉轉眼到頭來什麼也沒有做過只是留下無盡的苦惱同迷惘自已對自已的感覺一些付出也沒有怕什麼受到傷害這些人絕有有資格說自已是個愛情失敗者或許有人會說那此老土到極的電視漫畫卡通不是倒頭到來那些默默在心愛的人背後去支持她/他的人最終都會感受到那份愛最後有情人終成眷屬大團圓結局.怎會有你所說的現象出現但是大家有沒有想過那些人在心儀的對像一便是膽小如鼠連說句話也不自然另一種就是裝一個完全不屬於自已個性的一面自以為不當一會事的樣子就算有可能發展也要走一句我沒有那麼幸運等自以為無奈的籍口
唔..所以我認為愛情這種事怎會有人想得那麼簡單有人想得那麼煩惱不堪 煩惱的 其實只不過是自已給對方的一種門戶之見但是現在已經廿一世紀了門戶之見老早就應消失吧!感覺這種與生俱來的得到的/不必要去騙自已.對人感覺不就是最簡單就直接對他/她說出得與唔得已經不是自已決定了把是或否都交托給她/他不是更輕鬆自在嗎?總比不知要苦惱多少晚更好吧所以各位沒有勇氣又自名樣子平凡的人要加把勁不要再在床上展轉反則望著天花板到天亮哈哈哈哈哈...........(現在根本笑不出來打字好辛苦呀) |
| 刊登時間︰2006-06-23 11:29 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 開始迷惘...... |
唔知點解尋晚溫chem果陣時.....
溫下溫下唔知點解覺得驚驚地咁.......
好似愈溫愈迷惘咁........
完全唔知佢會點樣出,,,,
好似返返去第一次ut時的feel...............
好多野都唔明呀,,,,,,,,,
邊個可以幫我呀!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-06-22 12:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| my heart will go on |
Every night in my dreams I see you, I feel you,
That is how I know you go on.
Far across the distance and spaces between us
You have come to show you go on
Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on
Once more, you open the door
And you're here in my heart,
And my heart will go on.
Love can touch us one time and last for a lifetime,
And never let go till we're gone
Love was when I loved you , one true time I hold to.
In my life we'll always go on.
Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on
Once more, you open the door
And you're here in my heart,
And my heart will go on.
You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on.
|
| 刊登時間︰2006-06-22 12:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|