今日番到中心,已經唔開心,唔知點解...但當我比人問我係咪唔見野o既時候~我已經發曬矛咁搵!
當然搵唔到la~!佢o地只係想我每件事都要有記性....今次都算係一個大懲罰~差d 喊o左出o黎tim !
唉~只怪自己冇記性la~!每當我記得一樣野o既時候,就梗係唔記得另一樣野咁~!我發覺自己已患上
"少年痴呆症" ,尋日o既事~今日可以唔記得 真係講都冇人信~!
聽日又要開工lu~!努力!加油!!yeah !
今日訓到好滿足~~!因為訓o左15個鐘~!訓醒後,突然間想搵一位好耐冇見
o既朋友仔~但原來隔o左一排冇見而搵番對方o個種感覺好難受,因為比我感覺我係阻住佢咁~!
真係唔好受呀~!最攪笑係...." 你搵我有咩事呀!?" 原來搵一個人都要有理由o既~!
嘩~~!今日係我最想來臨o既一日呀!我星期二已經想係今日la~!因為太攰la~!
簡直想死呀~!今日我都4點幾就走la~攞o左一個鐘CL ,因為又喉嚨痛,又腰痛,
又頭痛,總之成身痛...好似d 亞巫咁.....但唔知點解,心情有d 不爽,可能比個死仔激死我la~!
番唔番屋企食飯都唔通知聲~約o左friend 食飯都好取消....激死我la~!
今晚又話去人o地度BBQ ,又唔知自己要早番工!!!
算la~!等佢"踩屎"佢先識驚~~!