今日簡直攰到想死~~!仲有一日先可以放假呀~!唉~~!點解要咁苦命o架~!今日做到冇停~!點知又忘記o左放工都仲要留o係中心~!o係度做咩呢~!係講埋d 廢話~! 算la~!鬼叫自己冇用咩~~!
幾時先可以放鬆o下自己呢?時時都係咁真係唔掂~!
最慘就係今日落咁大雨~但我係冇遮~~!真係禍不單行呀! 算la~開心又係咁過~唔開心又係咁過~!都係開心,積極d la~!
好眼訓呀!!
今日約o左o係中心識o既朋友仔去佢o地度玩~~!
原來冇想像中咁悶~佢o地可以有一個屬於佢o地自己o既地方~!
可以唔駛時時對住屋企人~!我都想試o下哩種感覺~!起碼唔係每樣野都有爸爸媽媽為我打點先~
有時我都好羨慕我o既朋友們可以放縱佢o地自己....但原來我係唔得o架~!
冇o左我爸爸媽媽~我有好多野都唔識o架~真失敗! =.=