| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
| 好野..find到手指喇 |
分類: 未分類 |
今日,,過得好happy呀,,(我find到我唔佐個隻手指喇= =可惜天yan仲未find到佢本中文book,,比張linlin話
首先呢,,就講下上課啦..(好多野say
first音樂考試,,好eaily''(哈..好有信心有9字頭,x有一題
之後地理,,好悶.差一點sleep...zzz(冇人同我傾計ma...呀沈,,天yan係到傾唔理me><
之後
eng,,有d悶悶地
有高文x玩咁都好d><..嘻
唉..講到lunch食野啦
到係x個天欣''姐''[福]
要我陪佢落去囉飯
哈哈= =''冇得食咖哩飯,(之後佢仲係好笑
d飯'商都唔知點做野
and than...中文..
maths..上上下棠訓佐
比老師拍佐下table\\//..好魚
yesh..張姐姐話唔洗補課
呵呵..放學好開心..
就係可以同呀思,呀ting,天欣,同沈同袁詠佢地去佐度社慶功宴=]]
不過有d心虛= =]]
有d似二五仔feel]]學呀思,,話x
跟住玩到好high//天yan同抱住我轉]]''好high..仲跳''冇''- -''
又玩呼啦圈(keep fit)-
袁xx仲好笑哈哈]]係到抱住我地轉轉轉''\\好呀思佢地傻佐
呀沈抱唔到,,哈哈..好魚''
嘻嘻''好happy..
食佐好多野><(keep fit都冇用
我走時最記得袁xx講''下次下次..下次大概可以>,<哈哈..
|
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
好煩呀你@@  |
分類: 未分類 |
....一早起身
))0((9:00喇...
死硬= =''我返到x習都遲到= =[
之後打佐比我ar 媽)0(.....結果比人佐鬧一餐
唉..//今日x中文好煩...
個幾個xx係到偷拍我'']]
仲話放上綱比人睇(去死啦...
之後做w.s啦...做完唔對[[唔知咩miss
之後..返屋企..食野
食完訓佐一陣
and than...做功課(
咁就過佐一個下午.. |
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
哈哈,,打返12月3日  |
分類: 未分類 |
哈哈,,尼日幾開心ar>><<
不過就有d唔份氣
就講下中文堂先啦,,
miss吳尼佐我地班睇堂..
之後張xx就360度大\改變///
d同學答錯問題都冇話...第一次
仲係到扮講野好有理...(想嘔
班主任課喇....
王xx做佐一個大調查
問我地係咪好多人都上堂食野...
仲係到訓話..到到4:30
之後呢..就同呀思去佐天欣屋企做project><
好好玩,,佢d野就有d亂><
之後呀思仲睇到佢之前細細個張相,,哈哈
好好笑..之後去佐走廊拍廣告,,(我地仲食佐好多麥提沙><thx yan呀
好high...我地仲fly our shoes....
做到8:00到返屋企..
好開心呀>< |
| 2007-12-04 |
分類: 未分類 |
今日,,冇心機上堂呀
8:10先返到屋企...(超
.英文
唉..咩到冇bring//text book.&EMI
比人鬧...
之後...同黃雅妍睇
仲係個時STUDY>>>
胡X華仲扮唔舒服...冇上堂= =]]
AND THAN..到MATHS...
比miss wong鬧''
話我地係到傾計...仲問我仲咩....傾計(我話同李情螢傾..因傾maths d野..
之後比佢串..
and than..學習活動(悶爆]]見到欣欣上佐台,**
好..之後canteen去食野..哈哈,,晴比佐$4我,天欣同思..好正(每人)
之後返屋企...))
|
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
今日我尼lu  |
分類: 未分類 |
哈..
今日唔好介意呀...祈祈= =]]
唉,我今日去佐x習,,
so 同唔到你做project>..<<
我會同你放學做嫁''
哈哈,,講到x習,,
我就開心...見到我2個primary既同學,,王...同呀森
識佐好多人><...仲問佐王..d野(唉...真係,,都唔知佢點算)----壞佐好多呀
有個男仔,,仲好得意咁(好似柏林仔咁高..(so short
話咁快就傾佐好多野..仲講佐好多衰野= =''{自爆
呀sir仲比佐好多野我地做
and than我返佐屋企食野..
之後彈琴
彈到4:30...
玩電腦lu,,**咁就過佐個下午
- -'''最慘就係....仲未做完功課.. |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|