◇◆愛一個人很難..◆◇♂
單戀比雙戀總更易....愛的你卻一點也沒感觸<><>
cyy076
暱稱: 誼❤﹏❤°L 0vE~YoU*&]]
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
今日,,事
2009-02-16
2009-02-16
2009-02-16
好high 的camp''
文章分類
全部 (52)
friends (2)
Isabella (1)
生活小事 (6)
飛輪海*']] (1)
學校 (2)
未分類 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 139
今日人氣: 0
累積人氣: 2259
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


好野..find到手指喇 分類: 未分類

今日,,過得好happy呀,,(我find到我唔佐個隻手指喇= =可惜天yan仲未find到佢本中文book,,比張linlin話

首先呢,,就講下上課啦..(好多野say

first音樂考試,,好eaily''(哈..好有信心有9字頭,x有一題

之後地理,,好悶.差一點sleep...zzz(冇人同我傾計ma...呀沈,,天yan係到傾唔理me><

之後

eng,,有d悶悶地

有高文x玩咁都好d><..嘻

唉..講到lunch食野啦

到係x個天欣''姐''[福]

要我陪佢落去囉飯

哈哈= =''冇得食咖哩飯,(之後佢仲係好笑

d飯'商都唔知點做野

and than...中文..

maths..上上下棠訓佐

比老師拍佐下table\\//..好魚

yesh..張姐姐話唔洗補課

呵呵..放學好開心..

就係可以同呀思,呀ting,天欣,同沈同袁詠佢地去佐度社慶功宴=]]

不過有d心虛= =]]

有d似二五仔feel]]學呀思,,話x

跟住玩到好high//天yan同抱住我轉]]''好high..仲跳''冇''- -''

又玩呼啦圈(keep fit)-

袁xx仲好笑哈哈]]係到抱住我地轉轉轉''\\好呀思佢地傻佐

呀沈抱唔到,,哈哈..好魚''

嘻嘻''好happy..

食佐好多野><(keep fit都冇用

我走時最記得袁xx講''下次下次..下次大概可以>,<哈哈..

 

 

 

 

 

 

 

2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


好煩呀你@@ 開心 分類: 未分類

....一早起身

))0((9:00喇...

死硬= =''我返到x習都遲到= =[

之後打佐比我ar 媽)0(.....結果比人佐鬧一餐

唉..//今日x中文好煩...

個幾個xx係到偷拍我'']]

仲話放上綱比人睇(去死啦...

之後做w.s啦...做完唔對[[唔知咩miss

之後..返屋企..食野

食完訓佐一陣

and than...做功課(

咁就過佐一個下午..

2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


哈哈,,打返12月3日 滿足 分類: 未分類

哈哈,,尼日幾開心ar>><<

不過就有d唔份氣

就講下中文堂先啦,,

miss吳尼佐我地班睇堂..

之後張xx就360度大\改變///

d同學答錯問題都冇話...第一次

仲係到扮講野好有理...(想嘔

班主任課喇....

王xx做佐一個大調查

問我地係咪好多人都上堂食野...

仲係到訓話..到到4:30

之後呢..就同呀思去佐天欣屋企做project><

好好玩,,佢d野就有d亂><

之後呀思仲睇到佢之前細細個張相,,哈哈

好好笑..之後去佐走廊拍廣告,,(我地仲食佐好多麥提沙><thx yan呀

好high...我地仲fly our shoes....

做到8:00到返屋企..

好開心呀><

2007-12-04 分類: 未分類

今日,,冇心機上堂呀

8:10先返到屋企...(超

.英文

唉..咩到冇bring//text book.&EMI

比人鬧...

之後...同黃雅妍睇

仲係個時STUDY>>>

胡X華仲扮唔舒服...冇上堂= =]]

AND THAN..到MATHS...

比miss wong鬧''

話我地係到傾計...仲問我仲咩....傾計(我話同李情螢傾..因傾maths d野..

之後比佢串..

and than..學習活動(悶爆]]見到欣欣上佐台,**

好..之後canteen去食野..哈哈,,晴比佐$4我,天欣同思..好正(每人)

之後返屋企...))

 

2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


今日我尼lu 驚訝 分類: 未分類

哈..

今日唔好介意呀...祈祈= =]]

唉,我今日去佐x習,,

so 同唔到你做project>..<<

我會同你放學做嫁''

哈哈,,講到x習,,

我就開心...見到我2個primary既同學,,王...同呀森

識佐好多人><...仲問佐王..d野(唉...真係,,都唔知佢點算)----壞佐好多呀

有個男仔,,仲好得意咁(好似柏林仔咁高..(so short

話咁快就傾佐好多野..仲講佐好多衰野= =''{自爆

呀sir仲比佐好多野我地做

and than我返佐屋企食野..

之後彈琴

彈到4:30...

玩電腦lu,,**咁就過佐個下午

- -'''最慘就係....仲未做完功課..