| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| 2007-11-29 |
分類: 未分類 |
嘩..
今日真係好凍]]得個14c
我bring佐d燒賣返學校食= =''
點知蔡紫同陳嘉yan話要食= =[[唉
之後上堂啦..
第一堂,eng
好鬼悶呀,,我冇bring listen B.K
問佐呀生借''
之後比高生X到花佐]]死啦你
之後MATHS//
OK啦做下數''(I like)
第三堂--art
比呀天yan@@佢弄到我件衣服好duty(= ='')
同我d組員有傾有講
..終於到中文喇''
個老師好q串\\
唔夠我地勁啦,比佢係到狂鬧''(呀沈好慘...仲比佢話冇腦
放學lu>><<
我地等天欣見完miss 顏[[而呀彬,,呀思佢地就走佐lu<<>>
我,呀沈,天欣一起去上水
係x中,,我地去佐間士多(個到臭到嘔= =''
之後去佐m記食,,
我地食佐chicken>><<(天欣食到好粗魯**呵
我地係好傾傾傾....有講有笑
之後去佐sasa''
同呀沈buy墨膠..而天yan同我就冇野好buy))
之後返屋企
天欣行路,,私同呀沈塔巴士..上到上層(有種好係酒味既野..
我x到都想嘔...
唔講喇好多野做......><
|
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
心情低落  |
分類: 未分類 |
今日,,上堂好悶呀
第一堂,,
eng,Mr.chan黎佐睇我地
Miss 林講野悶爆]]\\
之後I.S
上實驗室**幾好玩
我地成班野囉D夾夾人個頭><
呵呵,,我仲夾佐我沈佢個身(仲唔知TIM><'')
之後我想同天欣佢夾一張馬尾...(唔成功]]
呀思同呀彬都比我夾到呢
之後就係家政,,
煮野食,,
我同慧婷都煮到X曬
結果得個6分= =
之後,,我比佐天YAN,呀思佢地食啦''
佢地仲話好''弄''人地個D好D= =]]心淡喇
之後比佐呀沈同彬彬食,佢地都話NOT GOOD&NOT BAD><(激死我)
呀沈最衰,,仲話比呀XX生食..死啦
之後..共創XXX
有D悶啦
放學喇@@同呀思,天欣,呀沈仲有呀彬佢地COARA
跟住去佐睇足球..
AND THAN 天欣走佐先(SWIM)
我地等彬走,,(跟住一齊食野,>,傾計
最後,我同呀沈呀思走人><
呀思同呀沈要行路,,我要塔巴士''(呀思下次同你行啦..哈哈
|
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
28/6[raindy day~!]  |
分類: 未分類 |
好耐冇打bolg 喇..
今日派試卷,,中,數,史,地理
中:OK..進步
數:7字頭上一把刀![低佐19分]
史:麻麻
地理:ok啦..一半英一半中
仲之今次我不會想這麼多!期望中1快d過!
跟住,我放學去佐拿mask,
唔記得佐去hall= = '''
唔知點好,就同yan yan返屋企
好采d人同何sir講,有人比老師留佐
我先冇咁怕*0*
---------唉.明日要回校練Band.--------------悶死人
|
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
今日,,好唔開心  |
分類: 未分類 |
大家好呀..我好耐都冇尼打bolg...
唔知y,,我愈來愈對打bolg冇興趣~~....
唉~日日都唔係好開咁心...
是不是在這所美好的校園到讀到好不快樂呢??
我好想到另一間中學讀書!
日日要面對住d功課,,討厭這樣的日子,,討厭一些作樣的同學!
我想中學必定是這樣..正如嘉欣所說[你唔善慕人怎會覺得別人作樣呢]
也許有時候不能夠這樣說吧....
星期日,我很不少心的把一枝好像利刀一般似的刪在我手中;]]
我的手就彷似流水般的不停流下紅色的血水,
心好疼呢><!那怕我會像水喉水般不停留!
幸好,有姐在,她連忙拿黃藥水和棉花棒給我止血,,
她一邊罵我''笨''一邊忽忙的叫我小心.....
心疼中的我,,根本不知怎麼辦>..<
|
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
今日去佐剪頭髮..  |
分類: 未分類 |
oh~今日終於可以recless 下,
今日老師冇好似平時咁比咁多功課我地喇!!
之後,,放學同綺綺去電腦室做功課^^
之後我地5點幾人
天恩佢唔夠錢塔車''
要我同佢上去問老師借$3= =''']]
之後我地一齊走啦,,
返到屋企,,放低個書包去佐剪髮,
剪完之後我就覺得醒佐咁^^''
不過剛才剪完唔慣..
好啦,,唔講咁多明天要考試,,打字
so,,我今日一定要打bolg,,
訓喇!...

|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|