◇◆愛一個人很難..◆◇♂
單戀比雙戀總更易....愛的你卻一點也沒感觸<><>
cyy076
暱稱: 誼❤﹏❤°L 0vE~YoU*&]]
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
今日,,事
2009-02-16
2009-02-16
2009-02-16
好high 的camp''
文章分類
全部 (52)
friends (2)
Isabella (1)
生活小事 (6)
飛輪海*']] (1)
學校 (2)
未分類 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 139
今日人氣: 2
累積人氣: 2262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


2007-11-29 分類: 未分類

嘩..

今日真係好凍]]得個14c

我bring佐d燒賣返學校食= =''

點知蔡紫同陳嘉yan話要食= =[[唉

之後上堂啦..

第一堂,eng

好鬼悶呀,,我冇bring listen B.K

問佐呀生借''

之後比高生X到花佐]]死啦你

之後MATHS//

OK啦做下數''(I like)

第三堂--art

比呀天yan@@佢弄到我件衣服好duty(= ='')

同我d組員有傾有講

..終於到中文喇''

個老師好q串\\

唔夠我地勁啦,比佢係到狂鬧''(呀沈好慘...仲比佢話冇腦

放學lu>><<

我地等天欣見完miss 顏[[而呀彬,,呀思佢地就走佐lu<<>>

我,呀沈,天欣一起去上水

係x中,,我地去佐間士多(個到臭到嘔= =''

之後去佐m記食,,

我地食佐chicken>><<(天欣食到好粗魯**呵

我地係好傾傾傾....有講有笑

之後去佐sasa''

同呀沈buy墨膠..而天yan同我就冇野好buy))

之後返屋企

天欣行路,,私同呀沈塔巴士..上到上層(有種好係酒味既野..

我x到都想嘔...

唔講喇好多野做......><

 

 

2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


心情低落 無奈 分類: 未分類

今日,,上堂好悶呀

第一堂,,

eng,Mr.chan黎佐睇我地

Miss 林講野悶爆]]\\

之後I.S

上實驗室**幾好玩

我地成班野囉D夾夾人個頭><

呵呵,,我仲夾佐我沈佢個身(仲唔知TIM><'')

之後我想同天欣佢夾一張馬尾...(唔成功]]

呀思同呀彬都比我夾到呢

之後就係家政,,

煮野食,,

我同慧婷都煮到X曬

結果得個6分= =

之後,,我比佐天YAN,呀思佢地食啦''

佢地仲話好''弄''人地個D好D= =]]心淡喇

之後比佐呀沈同彬彬食,佢地都話NOT GOOD&NOT BAD><(激死我)

呀沈最衰,,仲話比呀XX生食..死啦

之後..共創XXX

有D悶啦

放學喇@@同呀思,天欣,呀沈仲有呀彬佢地COARA

跟住去佐睇足球..

AND THAN 天欣走佐先(SWIM)

我地等彬走,,(跟住一齊食野,>,傾計

最後,我同呀沈呀思走人><

呀思同呀沈要行路,,我要塔巴士''(呀思下次同你行啦..哈哈

 

 

2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


28/6[raindy day~!] 開心 分類: 未分類

好耐冇打bolg 喇..

今日派試卷,,中,數,史,地理

中:OK..進步

數:7字頭上一把刀![低佐19分]

史:麻麻

地理:ok啦..一半英一半中

仲之今次我不會想這麼多!期望中1快d過!

跟住,我放學去佐拿mask,

唔記得佐去hall= = '''

唔知點好,就同yan yan返屋企

好采d人同何sir講,有人比老師留佐

我先冇咁怕*0*

---------唉.明日要回校練Band.--------------悶死人

 

 

 

2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


今日,,好唔開心 不安 分類: 未分類

大家好呀..我好耐都冇尼打bolg...

唔知y,,我愈來愈對打bolg冇興趣~~....

唉~日日都唔係好開咁心...

是不是在這所美好的校園到讀到好不快樂呢??

我好想到另一間中學讀書!

日日要面對住d功課,,討厭這樣的日子,,討厭一些作樣的同學!

我想中學必定是這樣..正如嘉欣所說[你唔善慕人怎會覺得別人作樣呢]

也許有時候不能夠這樣說吧....

星期日,我很不少心的把一枝好像利刀一般似的刪在我手中;]]

我的手就彷似流水般的不停流下紅色的血水,

心好疼呢><!那怕我會像水喉水般不停留!

幸好,有姐在,她連忙拿黃藥水和棉花棒給我止血,,

她一邊罵我''笨''一邊忽忙的叫我小心.....

心疼中的我,,根本不知怎麼辦>..<

 

 

2007 年 5 月 21 日  星期一   晴天


今日去佐剪頭髮.. 愉快 分類: 未分類

oh~今日終於可以recless 下,

今日老師冇好似平時咁比咁多功課我地喇!!

之後,,放學同綺綺去電腦室做功課^^

之後我地5點幾人

天恩佢唔夠錢塔車''

要我同佢上去問老師借$3= =''']]

之後我地一齊走啦,,

返到屋企,,放低個書包去佐剪髮,

剪完之後我就覺得醒佐咁^^''

不過剛才剪完唔慣..

好啦,,唔講咁多明天要考試,,打字

so,,我今日一定要打bolg,,

訓喇!...