| 我好愛您牙babii<3 |
分類: 未分類 |
追緊生死諜戀+狙魔人`
超好睇`
生死諜戀;;;;好感人牙媽咪`我第一次覺得大陸劇咁好睇`雖然我吾囍[吾唱K]`但係真係好好睇`!!!!囍小旭+紹岩`可惜佢地最後要死`/____\但係都跟番佢地既承諾`一齊死`...
狙魔人4;;;;WOW`!!!真係冇得頂`!
我想溫書嫁`
但係次次都吾入腦`
7日有3,4日都去DL`=V+`
今日去左睇MYC CHOIR`
幾好的`=)
我最囍的;;;
TERRANCE+CONSTANCE`
小旭+紹岩<3
|
| 發表時間:2009-04-18 11:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 260 | »
|
|