I wonder.
2009 年 4 月 18 日  星期六   時晴時雨


我好愛您牙babii<3 分類: 未分類

追緊生死諜戀+狙魔人`
超好睇`
生死諜戀;;;;好感人牙媽咪`我第一次覺得大陸劇咁好睇`雖然我吾囍[吾唱K]`但係真係好好睇`!!!!囍小旭+紹岩`可惜佢地最後要死`/____\但係都跟番佢地既承諾`一齊死`...
狙魔人4;;;;WOW`!!!真係冇得頂`!

我想溫書嫁`
但係次次都吾入腦`

7日有3,4日都去DL`=V+`

今日去左睇MYC CHOIR`
幾好的`=)

我最囍的;;;
TERRANCE+CONSTANCE`
小旭+紹岩<3

 

發表時間:2009-04-18 11:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 13
累積人氣: 10915