I wonder.
2008 年 11 月 24 日  星期一   清涼


` 分類: 未分類

首先謝洛`敏`玲的COMMENT=]

我發燒-VVVVVVVVV-
很好=]
咳飲可樂`
喉嚨痛食M記既後果`?!

昨日訓左十幾個鐘都好眼訓`
唉`
病既吾好既地方`

好多野做`
唉唉唉`

我依家[番學]用5包紙`
痴的`
想KO自己`

我凍凍凍凍`
應該發緊燒`
不過````
由佢啦`
病我吾死`

我從來只得心酸的份`

發表時間:2008-11-24 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 14
累積人氣: 10896