I wonder.
2008 年 11 月 22 日  星期六   清涼


ORZ` 分類: 未分類

番左學幾個月`
病左2次-VVVVVVV-
病ING囉咩事`

昨日回校是真的[講不出聲]`
可憐啦`
LUNCH被迫係學校食`
家蚊同B陶都吾出去`
牙嘉同牙君又去左比賽`
唉唉唉`
冇啖好食`
放學去PIANO`
之後又番去學校`
家長會是也`
去搵牙媽`
好乖女`XD"
吾想自己一個嘛`
係MTR`
見到學兄`
老師同我牙媽講我`
乖-VVVVVVVV-
我覺得有D隱悔-口口口-

凍`
我依然係冇轉到季`
吾想轉`

做哂HW`
呵=]
不過好辛苦牙`
又好攰`
呼`

老師話我吾係最TOP個幾個`
唉`
+油`
我要做TOP人XD"
溫溫溫溫溫`
我吾會輸比牙嘉的`

發表時間:2008-11-22 11:06 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 0
累積人氣: 10902