| ORZ` |
分類: 未分類 |
番左學幾個月`
病左2次-VVVVVVV-
病ING囉咩事`
昨日回校是真的[講不出聲]`
可憐啦`
LUNCH被迫係學校食`
家蚊同B陶都吾出去`
牙嘉同牙君又去左比賽`
唉唉唉`
冇啖好食`
放學去PIANO`
之後又番去學校`
家長會是也`
去搵牙媽`
好乖女`XD"
吾想自己一個嘛`
係MTR`
見到學兄`
老師同我牙媽講我`
乖-VVVVVVVV-
我覺得有D隱悔-口口口-
凍`
我依然係冇轉到季`
吾想轉`
做哂HW`
呵=]
不過好辛苦牙`
又好攰`
呼`
老師話我吾係最TOP個幾個`
唉`
+油`
我要做TOP人XD"
溫溫溫溫溫`
我吾會輸比牙嘉的`
|
| 發表時間:2008-11-22 11:06 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | ... | 260 | »
|
|