| ... |
分類: 未分類 |
今今今今日去左E-MAX=]
玩鬼屋`
yO!_!
都吾驚既`
我仲讚D鬼令仔/女XP"
佢地THX我哇`WAKAKA X]`
我幾好禮貌XD"
不過今年得一個鬼屋咁小`
吾夠牙`牙`牙`牙`
我 下 年 要 見 到 多 過 一 個 哇 `
晚餐老豆住`
WAKA=]
好食=]
食某D男仔既同類`
估下係咩`
估中有香吻一個XDD"
冇啦`
估中比我讚好吾好`?
牙哥您係我牙哥定老豆牙`????!!!!!
有冇人可以幫佢答`?
|
| 發表時間:2008-10-26 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | ... | 260 | »
|
|