I wonder.
2008 年 10 月 26 日  星期日   清涼


... 分類: 未分類

今今今今日去左E-MAX=]
玩鬼屋`
yO!_!
都吾驚既`
我仲讚D鬼令仔/女XP"
佢地THX我哇`WAKAKA X]`
我幾好禮貌XD"
不過今年得一個鬼屋咁小`
吾夠牙`牙`牙`牙`
我 下 年 要 見 到 多 過 一 個 哇 `

晚餐老豆住`
WAKA=]
好食=]
食某D男仔既同類`
估下係咩`
估中有香吻一個XDD"
冇啦`
估中比我讚好吾好`?

牙哥您係我牙哥定老豆牙`????!!!!!
有冇人可以幫佢答`?

發表時間:2008-10-26 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 11
累積人氣: 10878