| > |
分類: 未分類 |
我死番出黎打B!OG啦._.
見到咁多COMMENT好開心=]
我係1B又有一個FAMILY啦XP"
名單````
牙BA`莫家康`
牙媽`空左`
家姐`BABII`
細佬`BB(KEN LO)
牙女麻`牙嘉`
姐夫`關振中XD"(可能係牙哥情敵`)
仲有其他人`
吾係好記得`
今日拉大隊去LUNCH`
超正`
一行有9個人`
有:我`B陶`牙嘉`BABII`牙娟`BABII個FD`BB`關振中`李元勝`
BB您就吾係啦`
吾等我地`
我同BABII好HURT嫁-廿-`
同埋您今日朝早講D野好似NOR左`
不過謝您幫我吾幫關振中佢地`
家姐錫哂您喔XDDDD"
今日放學學完PIANO去左婆婆屋企`
冇咩點同小白BUBU玩TIM`
我忽略左佢-廿-`
小白BUBU係史莎莎`
同BB隻朱古力一樣`
幫尾姨整電腦D野`
番到黎00:30`
冇換到校服-廿-
番黎既時候果管理員啤左我一陣囉`
HEYMAN`
您啤咩牙`?!
值得一睇既係我剪左頭髮`
B陶佢地話我似日本公仔._.
得人驚`
個樣細左就真`
後生左XDD"
DANCE TEAM我來了XDD`
好似打XD打上癮-廿-``
我XG好似冇打N年咁`
可憐XG`
DICT好似衰左咁`
姐係點`?!
有溫嫁我`
TEST又黎啦`
唉`
咁多科TEST`
吾死都冇用`
1B+油=]
班會同事+油!_!
|
| 發表時間:2008-10-18 12:52 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | ... | 260 | »
|
|